Pasażerowie Sky Europe mogą liczyć na zwrot kosztów

Redakcja
Kupiłeś bilet Sky Europe, które zbankrutowały na eSKY.pl? Serwis gwarantuje swoim klientom opiekę i pomoc.

Bankructwo linii lotniczych Sky Europe postawiło wielu pasażerów w trudnej sytuacji.

Sky Europe nie zapewniło bowiem zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet i nie udziela pomocy w znalezieniu innych połączeń.

Linia lotnicza ostrzegła, że jeżeli opłata za bilet została wniesiona inaczej niż za pomocą karty kredytowej, to nie ma gwarancji zwrotu pieniędzy za bilet. Ponadto pasażerowie, którzy nie polecą samolotami Sky Europe, sami muszą znaleźć sobie alternatywne połączenia.

Serwis eSKY.pl, sprzedający połoączenia lotnicze także tego przewoźnika postanowił pomóc swoim klientom. - Wszyscy, którzy bilety Sky Europe kupili za pośrednictwem eSKY.pl mogą liczyć na pełen zwrot kosztów oraz pomoc konsultantów eSKY.pl.

 

- W sytuacji, kiedy sama linia lotnicza nie jest w stanie zapewnić swoim pasażerom pomocy, my bierzemy to na siebie. Postaramy się, aby upadek Sky Europe w jak najmniejszym stopniu dotknął naszych pasażerów – mówi Łukasz Habaj, wiceprezes eSKY.pl.

Izabela Sobek

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska