Peugeot odmłodził model 107

fot. Peugeot
W oczy od razu rzuca się wielki wlot powietrza umieszczony w zderzaku.
W oczy od razu rzuca się wielki wlot powietrza umieszczony w zderzaku. fot. Peugeot
Samochód ma zmieniony przód oraz nowe kolory tapicerki i nadwozia. Bardzo dobrze się prowadzi, a silniki są oszczędne i dynamiczne.

Stosiódemkę po liftingu można poznać po nowym masywnym przednim zderzaku. Posiada on też powiększony wlot powietrza do silnika i chromowaną ozdobną listwę. Natomiast tablica rejestracyjna została przeniesiona na dolną część zderzaka.

Na kołach pojawiły się nowe siedmioramienne kołpaki, a we wnętrzu wprowadzono nowe wzory tapicerki. Auto dostępne jest w ośmiu kolorach nadwozia, w tym w dwóch nowych - niebieskim Electra oraz pomarańczowym Mandaline.

Samochód bardzo dobrze się prowadzi, w kabinie, jak na ten segment, jest sporo miejsca, a silniki są dynamiczne i oszczędne.

Wersje wyposażenia oraz ceny są takie same jak w modelu przed liftingiem. Najtańsza wersja trzydrzwiowa Happy z silnikiem 1,0 benzyna o mocy 68 KM to wydatek 32 500 zł, a najdroższa pięciodrzwiowa Trendy z silnikiem Diesla 1,4 i mocy 54 KM - 43 100 zł.
Do modelu dodawane są koła zimowe (opony zimowe + felgi) w cenie auta. W salonach dostępne są jeszcze modele (przed liftingiem) z rocznika produkcji 2008 z upustami od 4 200 do 7 200 zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska