reklama

PGE uruchomiło elektroniczną obsługę klienta w nowej odsłonie

Oprac. EdhZaktualizowano 
PGE uruchomiło elektroniczną obsługę klienta w nowej odsłonie<br>eBOK PGE zastąpił kilka dotychczasowych systemów, zyskał świeży wygląd i innowacyjne funkcjonalności, takie jak połączenie z Facebookiem i Google+, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie.
PGE uruchomiło elektroniczną obsługę klienta w nowej odsłonieeBOK PGE zastąpił kilka dotychczasowych systemów, zyskał świeży wygląd i innowacyjne funkcjonalności, takie jak połączenie z Facebookiem i Google+, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie.
Od dzisiaj każdy z ponad 5 mln odbiorców PGE, zarówno gospodarstw domowych jak i przedsiębiorców, może korzystać z nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

eBOK PGE zastąpił kilka dotychczasowych systemów, zyskał świeży wygląd i innowacyjne funkcjonalności, takie jak połączenie z Facebookiem i Google+, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie.

eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to system pozwalający każdemu klientowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Klienci mogą również dokonywać płatności elektronicznych, a także skorzystać z usługi PGE eFaktura, dzięki której będą otrzymywać fakturę na wskazany adres mailowy. eBOK to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd.

Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach. Wykres prezentuje także zużycie średniodobowe w danym okresie rozliczeniowym, co daje możliwość oszacowania dziennego kosztu zużycia energii.

Dużym atutem jest powiązanie z profilem eBOK kilku kont rozliczeniowych z różnych systemów billingowych, przez co można zarządzać nimi bez konieczności przelogowania, a także możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim.

- Nowa odsłona eBOKa to nasza odpowiedź na potrzebę najsilniej deklarowaną przez klientów w odniesieniu do tego typu usług, czyli możliwość szybkiej i łatwej realizacji spraw przez internet. Do tej pory nasi klienci korzystali z 5 różnych systemów eBOK, teraz każdy z nich ma dostęp do takich samych, innowacyjnych funkcjonalności. To duża zmiana w poziomie obsługi klienta i krok w kierunku realizacji strategicznego celu Grupy, jakim jest optymalizowanie procesu sprzedaży i stałe podnoszenie jakości obsługi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

h
hadacz
W dniu 27.02.2017 o 09:35, Tony napisał:

Mamy 2017 r. i nowoczesne systemy płatności internetowe. W każdej szanującej się firmie otrzymujesz "towar" po zapłacie ale nie w PGE. W PGE wykupując kod PRE-PAID (kod do licznika przedplatowego), płacąc przez PayU lub podobne systemy trzeba czekać aż ci pracownik "ręcznie" wygeneruje kod do licznika. Czas oczekiwania w tygodniu w dni robocze jest znośny bo trwa do 5 godzin ale w weekendy nie doczekasz się już kodu bo PGE nie pracuje i żadna rączka nie wygeneruje ci kodu. Reasumując PGE nie poznał jeszcze nowoczesnych systemów płatności jaki posiadają chociażby Orange lub Multimedia, gdzie płatności są księgowane natychmiast w systemie obsługi klienta (nie musi to się pokrywać z księgowaniem rzeczywistym "rachunkowym") gdzie otrzymujemy towar natychmiast po wpłacie a nie dopiero w poniedziałek rano jak pracownik ręcznie wygeneruje kod. To hańba żeby taki niby nowoczesny system obsługi klienta był efektywny dopiero prży udziale "ręcznego" generowania kodu. Wstyd i hańba. Klienci a w szczególności ja wyrażają swoje niezadowolenie z przetrzymywania naszych pieniędzy przez weekend. Płace i mam otrzymać towar!!!


No cozzzzz.... taki mamy spadek. Informatyzacja w Polsce kuleje od 2000 roku. Mu uciesze byłych POlityków.
T
Tony

Mamy 2017 r. i nowoczesne systemy płatności internetowe. W każdej szanującej się firmie otrzymujesz "towar" po zapłacie ale nie w PGE. W PGE wykupując kod PRE-PAID (kod do licznika przedplatowego), płacąc przez PayU lub podobne systemy trzeba czekać aż ci pracownik "ręcznie" wygeneruje kod do licznika. Czas oczekiwania w tygodniu w dni robocze jest znośny bo trwa do 5 godzin ale w weekendy nie doczekasz się już kodu bo PGE nie pracuje i żadna rączka nie wygeneruje ci kodu. Reasumując PGE nie poznał jeszcze nowoczesnych systemów płatności jaki posiadają chociażby Orange lub Multimedia, gdzie płatności są księgowane natychmiast w systemie obsługi klienta (nie musi to się pokrywać z księgowaniem rzeczywistym "rachunkowym") gdzie otrzymujemy towar natychmiast po wpłacie a nie dopiero w poniedziałek rano jak pracownik ręcznie wygeneruje kod. To hańba żeby taki niby nowoczesny system obsługi klienta był efektywny dopiero prży udziale "ręcznego" generowania kodu. Wstyd i hańba. Klienci a w szczególności ja wyrażają swoje niezadowolenie z przetrzymywania naszych pieniędzy przez weekend. Płace i mam otrzymać towar!!!

R
Robek

blablalbla, e-bok w pge to porażka, złośliwość obsługi klienta, zadeklarowałem e----fakture i na serwisie E-bok brak, na początku była, a potem w kratkę. więc napisałem do nich dlaczego tak jest  to się zasłaniają regulaminem. A tak naprawdę to mają ogromny bałagan i za każdym razem rozlicza klienta inny człowiek i robi jak chce. Napisałem może zbyt mocnymi słowami to tego człowieka, to teraz po złości Mi wysyła papierowe faktury. Ze zmartfona wogóle nie da się zalogować. Oni zrobili coś o czym nie mają pojecia. A może tam pracują dziadki i dorabiają na emeryturze, nie mając pojecia  o e- bokach i E- świecie. Analogicznie w gazowni jest ok. serwis E-bok działa idealnie, rozliczam się co miesiąc żadnych zastrzezeń. PGE obudż się 21 wiek mamy, a ty papier marnujesz?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3