Nie wiemy, na ile ta promocja poskutkuje, ale musimy podejmować takie kroki, bo coraz mniej ludzi odwiedza basen - mówi Krzysztof Kulwicki, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu.
Jak wynika z wyliczeń, w pierwszych trzech miesiącach tego roku z pływalni korzystało o 8 procent mniej osób niż przed rokiem i aż o 17 procent mniej niż w pierwszym kwartale 2000 roku.
- To odbija się na naszych przychodach, a koszty utrzymania obiektu nie maleją - dodaje dyrektor Kulwicki.
Dlatego od 1 maja każdy, kto kupi karnet na pływalnię, otrzyma książeczkę z 30 kuponami uprawniającymi do zniżek przy zakupach i usługach w brzeskich sklepach i firmach. Na liście znajdują się m.in. sklep z odzieżą dziecięcą i zabawkami, sklep sportowy, pizzeria, restauracje, gabinet kosmetyczny, solarium, fryzjer, studio fitness, a nawet agencja reklamowa. Rabaty wynoszą od pięciu do piętnastu procent, ale kuponów nie można sumować - tzn. podczas jednorazowego zakupu towaru czy usługi można wykorzystać tylko jeden kupon.
- Staraliśmy się tak dobrać partnerów do naszej akcji, aby mogli z tej oferty korzystać klienci pływalni zarówno z Brzegu jak i okolic, którzy przyjeżdżają do naszego miasta nie tylko na basen - podkreślał dyrektor MOSiR-u.
Oprócz zachęcania do odwiedzin za pomocą promocji, kierownictwo pływalni podjęło też prace konserwatorskie na najbardziej atrakcyjnym elemencie obiektu - kilkudziesięciometrowej rynnie do zjeżdżania. Minirenowacja, która odbyła się podczas świąt powinna poprawić ślizg podczas zjazdów.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?