Po remoncie w wydziale komunikacji w Prudniku klienci mniej się awanturują

KS
Wojtek z Prudnika odwiedził wydział komunikacji we wtorek: Jest lepiej niż w poprzednim miejscu.
Wojtek z Prudnika odwiedził wydział komunikacji we wtorek: Jest lepiej niż w poprzednim miejscu.
Teraz jest ładniej. System kolejkowy działa sprawnie, nikt się nie kłóci o kolejność. Moim zdaniem jest dużo lepiej niż było - komentuje pan Wojtek, który we wtorek załatwiał swoje sprawy w wydziale komunikacji starostwa powiatowego w Prudniku.

- Jestem tu pierwszy raz - dodaje pan Marek, kolejny interesant. - Jest dobrze. Biorę bilet i od razu wchodzę.
Od początku kwietnia prudnicki wydział komunikacji pracuje w nowym miejscu. Na jego potrzeby zaadaptowano parter dawnego budynku Zespołu Szkół Rolniczych, gdzie jeszcze do ubiegłego roku mieściły się klasy lekcyjne. Pozostałe wydziały pracują na wyższych piętrach. W nowej siedzibie jest wydzielona obszerna poczekalnia z monitorem, na którym prezentowana jest strona internetowa starostwa, a w przyszłości ma być puszczany program informacyjny telewizji.

Oprócz tego zainstalowano system kolejkowy - automat wydający numery biletów. Czekający według numerków są wzywani do konkretnego okienka. W drugiej części, gdzie przyjmuje się interesantów, nie ma już wspólnej lady, ale pięć wydzielonych stanowisk do obsługi mieszkańców. Remont kosztował 300 tys. zł. Wydział dziennie przyjmuje do 140 osób.

- Chcieliśmy zapewnić klientom wygodne warunki czekania i obsługi - komentuje starosta Radosław Roszkowski. - Efekt jest, bo mieszkańcy zachowują się spokojniej. Mniej jest sytuacji powodujących stresy, których wcześniej nie brakowało.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska