Celem trzydniowego wydarzenia była promocja aktywnego podejścia do biznesu i jego zasad. Uczniowie i studenci mogli bezpłatnie skorzystać z międzynarodowego projektu, który od 11 lat promuje nie tylko świadomy rozwój, ale także podejmowanie biznesowych inicjatyw.
W Opolu uczestnicy mogli wziąć udział w ponad 20 warsztatach i wykładach, z czego aż dziewięć zorganizował Uniwersytet Opolski. Zostały one poprowadzone przez pracowników Uniwersytetu Opolskiego i partnerów uczelni. Ich założeniem było wsparcie uczniów, studentów i młodych przedsiębiorców w budowaniu marki, zarządzaniu reputacją, myśleniu wizualnym czy zapoznaniu z możliwościami rozwoju w instytucjach Unii Europejskiej. Sesja networkingowa zorganizowana przez współorganizatorów umożliwiła uczestnikom wymianę doświadczeń i konsultację pomysłów biznesowych.
Tematyka była szeroka i każdy mógł znaleźć coś dla siebie w zakresie autokreacji, tworzenia marki i promowania swojej aktywności w internecie. Służyły temu m.in. warsztaty blogowania.
W ciągu trzech dni z oferty warsztatów i prelekcji organizowanych przez Uniwersytet Opolski, Park Naukowo-Technologiczny, Politechnikę Opolską, Fundację Laboratorium Zmiany, inkubatory.pl - oddział Opole, Google Internetowe Rewolucje skorzystało blisko pół tysiąca osób.
Nad organizacją wydarzenia po stronie Uniwersytetu Opolskiego czuwało Akademickie Centrum Karier.
W tym roku odbyła się 11. edycję Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. To największe na świecie wydarzenia promującego aktywną postawę wobec życia.
Organizowane jest w 170 krajach.
OPOLSKIE INFO [7.12.2018]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?