Polacy mało wiedzą o produktach zbożowych, kampania ma to zmienić

Redakcja
Program ma przybliżyć różne rodzaje produktów zbożowych
Program ma przybliżyć różne rodzaje produktów zbożowych Archiwum
„Zboże smakuje i inspiruje” – pod takim hasłem zrealizowany zostanie informacyjno-promocyjny program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II”. Będzie to druga edycja kampanii, w ramach której (do sierpnia tego roku) prowadzone będą działania edukacyjne mające na celu szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych. Organizatorem programu jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż.

Program przybliży konsumentom poszczególne rodzaje produktów zbożowych: pieczywo, makarony, kasze, mąki i płatki śniadaniowe. Udostępniane w ramach kampanii przepisy na smaczne potrawy, których podstawą będą przetwory zbożowe, dostarczą kulinarnych inspiracji i zachęcą do włączania ich jako składnika do codziennej zbilansowanej diety.

– Zaobserwowaliśmy, że Polacy nie mają pełnej wiedzy na temat właściwości produktów zbożowych – mówi Joanna Tomaszewska, dyrektor biura Krajowej Federacji Producentów Zbóż. – Nasza edukacja w tym zakresie w wielu przypadkach zatrzymuje się na etapie podstawowym i ogranicza się do znajomości jedynie kilku rodzajów zbóż. Naszym celem jest szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych oraz ich właściwości wśród konsumentów, tak aby mogli oni świadomie kształtować swoje nawyki żywieniowe. Mamy nadzieję, że zaplanowane przez nas w ramach kampanii działania wymiernie się do tego przyczynią.

 

Federacja chce też pokazać, że produkty zbożowe są po prostu smaczne i mogą być podstawą wielu fantastycznych przepisów.

Przez cały okres trwania kampanii działać będzie oficjalny blog programu, na którym pojawiać się będą regularnie praktyczne informacje na temat produktów zbożowych. Blog programu dostępny będzie na stronie www.kfpz.pl

Do współpracy zaproszeni zostaną popularni przedstawiciele blogosfery, a także niezależni eksperci. Organizatorzy programu planują również przeprowadzić badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż, którego wyniki zostaną opublikowane w najbliższym czasie.

Program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II” finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych. Organizatorem programu jest Krajowa Federacja Producentów 

Wideo

Materiał oryginalny: Polacy mało wiedzą o produktach zbożowych, kampania ma to zmienić - Gazeta Współczesna

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3