reklama

Polacy pokochali bankowe aplikacje mobilne

AIP
Polska Press
Wakacje to czas odpoczynku i podróży, w których często towarzyszy nam smartfon. Z badania Banku Millennium #MobilnyPortretPolaka wynika, że 92% Polaków korzystających ze smartfona zabiera swój telefon zawsze lub prawie zawsze ze sobą. Smartfon to świetne narzędzie do płacenia podczas wakacji za zakupy (aż 41 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej płaci BLIKIEM, a 30 proc. zbliżeniowo), sprawdzania stanu konta/historii transakcji (92 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej) oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków (płaci je mobilnie 58 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej).

Bankowe aplikacje mobilne są często wyposażone w funkcję lokalizacji, która pozwala znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku. Już 31 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej deklaruje, że szuka w ten sposób bankomatów, tyle samo osób szuka placówek bankowych. Co ciekawe, za pośrednictwem smartfona kupujemy też ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. Zakup ubezpieczenia tą drogą deklaruje 11 proc. użytkowników smartfonów.

- W wakacje kwestie finansowe chcemy załatwiać szczególnie szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności. Dlatego tak ważny jest dla naszych klientów wygodny, mobilny dostęp do konta i dodatkowe usługi, z których również mogą skorzystać mobilnie takie jak np. możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego w aplikacji mobilnej, nawet na lotnisku, tuż przed wylotem. Posiadacze naszego Konta 360° cenią sobie bezprowizyjne wypłaty z bankomatów za granicą, a właściciele konta w euro posiadanie karty Voyager, rozliczanej w euro. Mogą ją zamówić w serwisie internetowym, korzystać z niej w ramach obecnej promocji bez opłaty przez cały rok i płacić w euro bez kosztów przewalutowania. - mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

60 sekund biznesu: W Polsce sięgajmy po rzeczy polskie

Wideo

Materiał oryginalny: Polacy pokochali bankowe aplikacje mobilne - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3