Transakcja została sfinalizowana wczoraj w Pradze. Čedok to jedna z większych czeskich korporacji turystycznych.
Sprzedaż Čedoka jest częścią inwestycyjnej strategii Odiena (w ramach której czeska marka funkcjonowała). Odien chce wyjść z działalności touroperatorskiej i przekierować inwestycje na infrastrukturę hotelową.
- Čedok jest najbardziej rozpoznawalną turystyczną czeską marką, my jesteśmy numerem 1 w Polsce. Czesi lubią podróżować i zrobimy wszystko, aby zaproponować im bezkonkurencyjny produkt. Jesteśmy pewni, że osiągniemy finansowy sukces już w najbliższej przyszłości. Dla Itaki to jest dobra inwestycja i duże wyzwanie - komentuje Mariusz Jańczuk, prezes i współzałożyciel Itaki.
- Chcieliśmy przekazać Čedok w dobre ręce. - dodaje Michael Saran, partner zarządzający Odien Group.
Itaka i Odien ustalili, że szczegółowe warunki transakcji nie będą upublicznione.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?