Przedsiębiorca z Opola:
- Skąd można pobrać najnowszą wersję programu Płatnik (wersja 7.01.001)?
- Aktualna wersja programu Płatnik dostępna jest w terenowych jednostkach ZUS, gdzie każdy nieodpłatnie może uzyskać nośnik CD-ROM z programem. Płatnika można także pobrać ze strony serwisu przeznaczonego dla przedsiębiorców pod adresem http://e-inspektorat.zus.pl. Obecnie ZUS przyjmuje dokumenty ubezpieczeniowe przygotowane zarówno w wersji 6.04.001A programu Płatnik, jak i nowej wersji 7.01.001.
Anita z Niemodlina:
- Czy w programie Płatnik w wersji 7.01.001 można korzystać z dotychczas posiadanego certyfikatu wydanego przez ZUS?
- Płatnik w wersji 7.01.001 umożliwia korzystanie z dotychczas posiadanego certyfikatu wydanego przez ZUS, a także umożliwia obsługę certyfikatów kwalifikowanych o profilu określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2002r. wydawanych przez Kwalifikowane Centra Certyfikacji.
Ryszard Stefański:
- Co powinien zrobić płatnik, który nie może przesłać dokumentów do ZUS, ponieważ otrzymał komunikat o nieprzyjęciu zestawu z powodu błędów krytycznych? Przesłano dokumenty z nieaktualnej wersji programu Płatnik.
- W takiej sytuacji płatnik składek powinien pobrać i zainstalować aktualną wersję programu Płatnik oznaczoną symbolem 6.04.001.
Po instalacji nowej wersji programu wszystkie wcześniej sporządzone dokumenty nadal znajdują się w bazie danych. Należy więc utworzyć kopię poprzednio wysłanego i odrzuconego przez ZUS zestawu, aby umożliwić jego ponowną weryfikację. Weryfikacja dokumentów w nowej wersji programu umożliwia zidentyfikowanie błędu i jego poprawę. Poprawiony zestaw dokumentów należy ponownie przesłać do ZUS.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?