Produkty regionalne kupisz w Tesco

Dorota Richter drichter@nto.plZaktualizowano 
Produkty regionalne można kupić w sklepach sieci Tesco. (fot. sxc)
Produkty regionalne można kupić w sklepach sieci Tesco. (fot. sxc)
Ser Imperial z OSM Brzeg w Opolu, Chleb Tradycyjny z piekarni Krafczyk w Krapkowicach to przykłady popularnych opolskich produktów regionalnych, które klienci znajdą na półkach sklepów Tesco.

Od listopada do oferty sieci sklepów Tesco trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców z całej Polski: wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a także majonezu, słodyczy, piwa, a nawet pikli.

Zobacz: Opole> Do swoich sklepów Tesco w Opolu wozi za darmo

Jak wykazują badania, Polaków cechuje silny patriotyzm zakupowy

- Klienci Tesco potwierdzają, że podczas codziennych zakupów zwracają uwagę na pochodzenie produktu oraz, że są bardziej skłonni kupować te, które zostały wyprodukowane w Polsce - mówi Michał Kubajek, rzecznik prasowy sieci Tesco.

Najmniejsze sklepy sieci zaoferują około 19 rodzajów nowych produktów, a największe ponad 230. W skali całej Polski będzie to ponad 6000 produktów pochodzących od 400 małych i średnich producentów regionalnych.

- Wprowadziliśmy do naszej oferty produkty regionalne z tego samego powodu, z jakiego będąc nad morzem chcemy zjeść smaczną rybę ze smażalni, a w górach tradycyjnego oscypka – mówi Kubajek.

Zobacz: Opolszczyzna > Tesco zachęca uczniów do ochrony środowiska

W nowej ofercie znalazło się 12 asortymentów: od wędlin, nabiału i pieczywa począwszy, przez wyroby cukiernicze, mąkę, makaron, wodę i napoje aż po pikle, majonezy, słodycze i piwo.

Jak tłumaczy Kubajek, aby ułatwić klientom odnalezienie na półkach regionalnych wyrobów, Tesco wprowadziło specjalne pomarańczowe oznaczenia: plakaty informacyjne oraz zawieszki przy półkach.

Produkty regionalne do każdego sklepu wybrali sami klienci

Wskazywali je podczas badań opinii, które Tesco przeprowadziło w 180 miastach, czyli wszędzie tam gdzie działają sklepy tej sieci. W wyniku tego, firma podpisała kontrakty z 400 producentami.

Wprowadzenie 6000 wyrobów regionalnych do oferty, to pierwszy etap działań przygotowanych przez Tesco. Sieć nadal poszukuje lokalnych dostawców oraz regularnie przeprowadza badania opinii, aby oferta każdego sklepu zaspokajała potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3