- Przebojowe Opole świetnie oddaje charakter Opola. To hasło jest genialne w swoje prostocie - przekonuje prezydent Arkadiusz Wiśniewski. - Nasze miasto dynamicznie się rozwija, a z drugiej strony nie zapominamy o historii i festiwalu, z którym od wielu lat kojarzone jest Opole w całej Polsce.
Dziś zaprezentowano nie tylko nowe hasło, ale także nowe logo Opola, które będzie promowane od 2018 roku, czyli po zakończeniu jubileuszu 800 lat Opola. Autorem jest Zbigniew Pelon, artysta plastyk, wywodzący się z Opola, który przygotował m.in. koncepcję prezentacji Opolszczyzny na targach Expo w Hanowerze.
- Logo jest dynamiczne i kolorowe. Kojarzy się muzycznie poprzez nutkę wkomponowaną w znak graficzny. Z drugiej strony są też różne warianty kolorystyczne, które będzie można stosować przy materiałach dotyczących kultury, sportu lub biznesu - przekonuje Pelon.
Urzędnicy ratusza nie wspomnieli na konferencji prasowej, że na początku tego roku prezentowali już nowe hasło promocyjne miasta. "Opole nadaje rytm" też miało być najlepsze i genialne. Nie weszło jednak do powszechnego użycia. Okazało się bowiem, że brzmi bardzo podobnie do hasła sieci komórkowej, która reklamowała się sloganem "Era nadaje rytm".
- Przeprowadziliśmy konsultacje społeczne i ich efektem jest to, że prezentujemy nowe, lepsze hasło - ocenia Łukasz Śmierciak, naczelnik wydziału promocji w Urzędzie Miasta Opole.
Według naszych informacji ratusz kilkukrotnie próbował się kontaktować z przedstawicielami firmy, która obecnie nazywa się T-Mobile. Nic z tego nie wyszło i ostatecznie uznano, że lepiej zmienić hasło niż narażać się na ewentualne problemy i proces.
ŻYCZENIA BOŻONARODZENIOWE. Życzenia świąteczne SMS, rymowane, wierszyki

Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?