Przez rok gracze Total Casino wykonali ponad 1,3 mld spinów, a na serwisie lotto.pl klienci zawarli ponad 45 milionów zakładów

AIP
Totalizator Sportowy podkreśla, że przyszły rok to cały czas nieustanny rozwój platform online’owych.
Totalizator Sportowy podkreśla, że przyszły rok to cały czas nieustanny rozwój platform online’owych. Marzena Bugala- Azarko / Polska Press
Po roku działalności na rynku e-commerce coraz więcej klientów przekonuje się do rozrywki online Totalizatora Sportowego. W 2019 roku 40 proc. przychodów spółki będzie pochodzić tylko z tego segmentu przekraczając 3,8 mld złotych. W tym roku z tytułu podatku od gier Totalizator Sportowy przekaże do budżetu państwa rekordowy ponad 1 mld zł.

Spółka weszła na rynek e-commerce 5 grudnia 2018 roku umożliwiając graczom zakup najpopularniejszych gier liczbowych przez internet. Zgodnie z przepisami Ustawy o grach hazardowych Totalizator Sportowy uruchomił także jedyne legalne i bezpieczne kasyno internetowe w Polsce – Total Casino. Były to największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki.

Wejście na rynek e-commerce wymagało budowy dedykowanych systemów transakcyjnych, infrastruktury informatycznej, standardów zabezpieczeń technicznych. Dla klientów uruchomiono także Contact Center, w którym są obsługiwani przez konsultantów kilkanaście godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W ciągu 12 miesięcy gracze Total Casino, jedynego legalnego kasyna internetowego wykonali ponad 1,3 mld spinów, a na serwisie lotto.pl klienci zawarli ponad 45 milionów zakładów. W tym czasie na obydwu platformach zarejestrowanych zostało ponad 320 tysięcy kont.

– Pod koniec zeszłego roku otworzyliśmy ogromną przestrzeń do rozwoju oferty w obszarze online budując dwa silne produkty, w tym jeden pod zupełnie nową marką. Dzięki temu przyczyniliśmy się do tego by polscy gracze po raz pierwszy uzyskali możliwość gry w sposób legalny, wygodny, bezpieczny i nie budzący wątpliwości fiskalnych. Rozwój naszej oferty e-commerce od początku oparty jest na ochronie gracza i przeciwdziałaniu uzależnieniom od hazardu, wymaga tego od nas nie tylko prawo, ale także wynika to z wieloletniego doświadczenia związanego z zasadami odpowiedzialnej gry – oświadczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Jak podkreślili przedstawiciele spółki dalszy rozwój produktów e-commerce, to przede wszystkim chęć jeszcze bardziej swobodnego, ale także angażującego udziału w rozrywce, którą oferuje Totalizator Sportowy.

– Uruchamiając sprzedaż ulubionych gier LOTTO przez internet oraz Total Casino staraliśmy się nie tylko dostosować naszą ofertę tak by już w dniu premiery obydwie platformy odpowiadały na potrzeby naszych klientów. Skupiliśmy się także na przeprowadzeniu zmian w funkcjonowaniu samej spółki, dzięki czemu udostępnione naszym graczom produkty mogą być bieżąco dostosowywane pod ich oczekiwania. Tak też się dzieje, dzięki wejściu na rynek e-commerce staliśmy się firmą B2C, w której kwestie doświadczenia z klientem stały się priorytetowe i co najważniejsze, niezbędne jeżeli chodzi o dalszy rozwój naszej oferty. Tym samym realizujemy jedno z głównych założeń przyjętej w spółce strategii, zgodnie z którą to klient jest w centrum uwagi – powiedział Cieślik.

– Poza działaniami związanymi stricte z optymalizacją poszczególnych platform zadbaliśmy o stały rozwój oferty. Dużym skokiem jakościowym było wprowadzenie do Total Casino gier na licencji DC Comics, w przypadku lotto.pl uzupełniliśmy ofertę o Multi Multi i wyjątkowo popularne Keno, wprowadziliśmy możliwość gry systemowej czy w modelu subskrypcyjnym, czyli formie abonamentu na grę – podkreślił Maciej Kasprzak, Dyrektor Departamentu Gier Online w Totalizatorze Sportowym.– Jeszcze w grudniu udostępnimy naszym graczom możliwość gry w Ekstra Pensję oraz Kaskadę – powiedział.

– W kwietniu szczęście online miał gracz, który trafił „szóstkę” w Lotto wysokości 3,3 mln złotych, natomiast w sierpniu odnotowaliśmy 2,5 mln złotych w Multi Multi Plus. Najwyższa jednorazowa wygrana w Total Casino padła kilka dni temu i wyniosła dokładnie 759 093,49 złotych – podkreślił Maciej Kasprzak.

Jak dodał, klienci platform online’owych mają także swoje przyzwyczajenia, na przykład jeżeli chodzi o rodzaj wykorzystywanych urządzeń. – W obu przypadkach większość gry odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych, w tym za pośrednictwem aplikacji – podsumował Kasprzak. - Zarówno na jednej i drugiej platformie wśród klientów przeważają mężczyźni i ludzie młodzi- dodał.

Przedstawiciele Totalizatora Sportowego podkreślili również, że związku z uruchomieniem oferty gier online standardy odpowiedzialnej gry zostały dostosowane zarówno do wymagań ustawodawcy, jak i do aktualnych potrzeb osób grających. Przede wszystkim użytkownik musi wykazać, że ma skończone 18 lat poprzez weryfikację dowodu osobistego. Dodatkowo gracze mają obowiązek wprowadzenia limitów swojej aktywności oraz środków finansowych przeznaczanych na grę, mają także możliwość czasowego zawieszenia możliwości gry.

Oprócz wspomnianych zabezpieczeń gracz może wykonać test samosprawdzający, posiada także dostęp do informatora o placówkach, które udzielają pomocy w zakresie problemów hazardowych. Co istotne, również pracownicy Contact Center, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami są regularnie szkoleni ze standardów odpowiedzialnej gry przez specjalistów z zakresu psychologii oraz psychoterapii. Spółka od początku podkreślała, że nie tylko chodzi o dostarczanie rozrywki, ale także o to by robić to w sposób odpowiedzialny i bezpieczny. Totalizator Sportowy podkreśla, że przyszły rok to cały czas nieustanny rozwój platform online’owych.

– Wejście na rynek e-commerce jest także wielkim procesem rozwoju całej spółki. W dalszej perspektywie chcemy nie tylko optymalizować nasze usługi wprowadzając nowe metody płatności, czy weryfikacji konta. W planach na przyszły rok uwzględniliśmy także dalsze poszerzanie oferty produktowej, z czego powinni ucieszyć się między innymi fani popularnych Zdrapek, chociaż to nie będzie koniec niespodzianek na lotto.pl. Trwają również zaawansowane prace by uruchomić pierwsze polskie legalne Live Casino – podsumował Olgierd Cieślik.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Przez rok gracze Total Casino wykonali ponad 1,3 mld spinów, a na serwisie lotto.pl klienci zawarli ponad 45 milionów zakładów - Strefa Biznesu

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska