Publicystyka 2009. Opowieść o działaniu supermarketu wygrała Festiwal Filmów Niezależnych w Kędzierzynie-Koźlu

fot. Tomasz Kapica
Tomasz Pawlak, zwycięzca Publicystyki.
Tomasz Pawlak, zwycięzca Publicystyki. fot. Tomasz Kapica
Autorem filmu jest Tomasz Pawlak z Warszawy. Animowany film "Historia pewnej promocji" to satyryczne spojrzenie na konsumpcjonizm Polaków i wyzysk pracowników.

- Do zrobienia tego filmu przygotowywałem się obserwując hipermarkety w godzinach otwarcia. Tam dzieje się wiele bardzo ciekawych rzeczy - mówi Tomasz Pawlak.

Zobaczył m. in. ludzi wkładających do koszyka niemal wszystko, co tylko miało obniżoną cenę i młode dziewczyny wystające długie godziny na promocjach, załatwiające swoje potrzeby do pampersa.

W sumie na festiwalu "Publicystyka", który od piątku do niedzieli odbywał się w kinie "Chemik" w Kędzierzynie-Koźlu zaprezentowano 29 filmów z Polski i zagranicy.

Wyniki Publicystyki
Nagroda Grand Prix
Historia Pewnej promocji" Tomasz Pawlak

Pierwsza nagroda
"Jutro" Bartosz Truchlik

Druga nagroda
"Pomiędzy" Michal Stenzel, Anna Kasperska
"Mieszkańcy" Arkadiusz Zub

Trzecia nagroda
""Simply Woman and Man" Szilárd Horváth, Gabor Klacsán

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska