PZU wykorzysta biznesowy pomysł uczniów II LO w Opolu

Iwona Kłopocka
YouTube
Uczniowie opolskiej Dwójki - Aleksandra Graniczkowska, Julia Białowąs i Rafał Wyszyński - zdobyli pierwsze miejsce w ogólnopolskim projekcie Future Makers Challenge, tworząc najlepszy pomysł biznesowy dla PZU.

Future Makers Challenge to ogólnopolski projekt dla młodzieży i studentów. Jego celem jest współpraca z młodymi ludźmi nad rozwiązaniami, które zostaną wdrożone w prawdziwej działalności. Głównym organizatorem projektu była Innovatika, a sponsorami: PZU, Smeo oraz Accor Hotels. Projekt był również wspierany przez Szkołę Główną Handlową.

PZU w ramach Future Makers Challenge przygotowało wyzwanie dotyczące zakupu ubezpieczeń przez młodych ludzi, w którym
motywem przewodnim było wykorzystanie selfie. Chodziło o stworzenie zachęty dla ludzi w wieku 18-30 lat, żeby się ubezpieczali. Wyzwanie Accor Hotels opierało się na opracowaniu strefy co-workingowej w hotelach, a wyzwanie Smeo dotyczyło wpisania płynności finansowej w codzienne życie freelancerów.

Uczestnicy najpierw musieli poznać cele biznesowe, sprawdzić obecne na rynku rozwiązania oraz zbadać potrzeby odbiorców. Potem wypracowali prototypy rozwiązań przy wsparciu opiekunów i mentorów ze świata nauki i biznesu.

10 czerwca w Warszawie w podczas Demo Day jury wybrało po jednym najlepszym rozwiązaniu z każdego wyzwania. Drużyna z II LO w Opolu zdobyła pierwsze miejsce w wyzwaniu PZU oraz otrzymała główną nagrodę SGH. Komisja uzasadniła, że byli bezkonkurencyjni, a ich pomysły biznesowe bez wątpienia PZU wykorzysta w pozyskiwaniu nowych klientów. Dzięki udziałowi w projekcie uczniowie zobaczyli, jak działają przedsiębiorcy.

OPOLSKIE INFO - 15.06.2018

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska