Marka QUIOSQUE jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, która obecnie liczy około 160 punktów.
W pierwszym kwartale 2018 roku QUIOSQUE otworzył 4 nowe salony,w następujących miastach: Kędzierzyn Koźle, Środa Wielkopolska, Tarnobrzeg i Tychy. Są to salony franczyzowe. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia.
Salon w Kędzierzynie-Koźlu mieści się w: CH Odrzańskie Ogrody, zajmuje powierzchnię 71 mkw.
Sklep w Środzie Wielkopolskiej jest zlokalizowany w CH Kupiec Średzki i zajmuje powierzchnię około 47 mkw. Natomiast lokal w Tarnobrzegu ma 81,5 mkw i mieści się przy ul. Mickiewicza 34N. Z kolei sklep w Tychach jest zlokalizowany w CH Gemini Park i ma powierzchnię 115 mkw.
- Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami i jakością - czytamy w komunikacie. - Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48.
Salony QUIOSQUE to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończeniia. Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców.
Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.
POLECAMY:
60 sekund biznesu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?