Rzecznik konsumentów w Opolu: "Towar kupiony na pokazie klient może zwrócić w ciągu 14 dni, a sprzedawca musi oddać pieniądze"

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Prelekcje o zdrowym stylu życia czy prezenty mają zachęcić konsumentów do przyjścia na pokaz, ale celem jest sprzedaż - mówi Marek Trejda, miejski rzecznik konsumentów w Opolu.

W 2018 roku pomogliśmy konsumentów rozwiązać pozytywnie dla nich transakcje zawarte na łączną kwotę ponad 300 tys. zł.

Większość tych klientów to osoby starsze lub samotne, które po podpisaniu umowy oceniły, że nie będą w stanie spłacać rat, bo sprzedaż na pokazach często wiąże się z zaciąganiem kredytów - wyjaśnia Marek Trejda.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska