Serwis Latex Opony z Opola nagrodzony przez Continental

Oprac. Edh
Pierwszy serwis oponiarski pod marką Latex powstał w Opolu w 1958 roku. Obecnie pod marką Latex Opony działają serwisy w Opolu, Wrocławiu i Siemianowicach.
Pierwszy serwis oponiarski pod marką Latex powstał w Opolu w 1958 roku. Obecnie pod marką Latex Opony działają serwisy w Opolu, Wrocławiu i Siemianowicach. archiwum firmy
Continental w tym roku po raz pierwszy przyznał nagrodę Fair Play dla najlepszego warsztatu w regionie południowo-zachodnim, który w nieszablonowy sposób angażuje się w doskonalenie jakości obsługi klientów i dalszy rozwój sieci Conti360°.

Oprócz łatwo mierzalnych i porównywalnych parametrów pracy warsztatu, takich jak szybkość realizacji zlecenia czy też terminowość jego rozliczenia oceniano też zaangażowanie we współpracę z klientami. I właśnie za to Continental postanowił nagradzać wyróżniających się partnerów serwisowych Conti360°. Firma wprowadziła nagrodę za zachowanie Fair Play, która uzupełnia prowadzony od 2008 r. konkurs na Serwis Roku Sieci Conti360°. 

Wyróżnienie Fair Play jest przyznawane partnerowi serwisowemu, który oprócz spełnienia podstawowych kryteriów jakościowych współpracy z Continental, wykazuje się też aktywnym wsparciem rozwoju sieci Conti360° pod względem technicznym, jak też w inny istotny sposób przyczynia się do podniesienia jakości obsługi klienta.

Nagrodzone zostały serwisy,  które wychodzą z dodatkowymi inicjatywami rozwiązywania niestandardowych problemów swoich Klientów, są sumienne i lojalne wobec ostatecznego użytkownika flotowego oraz nie pozostawiają go  bez wsparcia w sytuacjach problematycznych. 

- Nagroda Fair Play swoją nazwą wprost nawiązuje m.in. do szlachetnej tradycji uczciwej gry w futbolu, w który jesteśmy zaangażowani jako sponsor tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii. Cieszymy się, że możemy uhonorować partnerów, którzy wykraczają poza schemat standardowej współpracy i stale ulepszają jakość obsługi Klientów oraz wzmacniają rozwój sieci Cont360o. W ten sposób doceniamy ich zaangażowanie w budowanie zdrowych i solidnych podstaw biznesu, w którym Klient jest traktowany po partnersku – powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.

Pierwszy serwis oponiarski pod marką LATEX powstał w Opolu w 1958 roku, jego założycielem był Maksymilian Groehl. W początkowym okresie działalności serwis specjalizował się w regeneracji i naprawie opon używanych.

W 1976 roku prowadzenie firmy przejął Gerard Groehl, syn Maksymiliana i zaczął poszerzać ofertę produktów i usługów. Dziś pod marką Latex Opony działają serwisy w Opolu, Wrocławiu i Siemianowicach Śląskich. Oferują kompleksowy serwis ogumienia do wszystkich pojazdów, regenerację felg aluminiowych, obsługę klimatyzacji i szeroki zakres usług mechanicznych.

Serwisy Latex Opony obsługują auta osobowe, dostawcze, ciężarowe, a także maszyny i urządzenia rolnicze i przemysłowe. Do obsługi opon ciężarowych i rolniczych dostępny jest 24 godzinny serwis mobilny.

Na stronie internetowej firma informuje, że posiada jeden z największych stanów magazynowych w Polsce oraz dobrze rozwiniętą ogólnokrajową sieć dystrybucji, sprawną logistykę, wydajny i nowoczesny system zamówień przez internet www.xpartner.pl.

Z kolei Conti360° Fleet Services to oferta firmy Continental dla flot ciężarowych. W przypadku wystąpienia problemu z oponami w trasie, moduł ContiBreakdownService skraca czas postoju, m.in. dzięki dostępowi do awaryjnej infolinii, która jest dostępna w całej Europie całodobowo przez 365 dni w roku. Dzięki temu partnerzy serwisowi Continental są w stanie wymienić uszkodzoną opony nawet w ciągu kilku godzin od zgłoszenia usterki.

W ramach usługi ContiFleetCheck Klienci mogą zdecydować się na powierzenie specjalistom Conti360° monitorowania zużycia opon przez cały okres eksploatacji, aż do planowanego zakupu nowego ogumienia. Moduł ContiFleetCheck pokazuje zachodzące zmiany w stanie zużycia i kondycji opon w czasie ich użytkowania oraz dokumentuje podjęte działania w ramach bieżącej obsługi.

ContiFleetReporting archiwizuje wszystkie dane dotyczące opon, raporty stanu i analizy kosztów oraz zapewnia przejrzystość rozliczeń. Natomiast ContiCasingManagement to moduł obejmujący odbiór, kontrolę i zwrot zużytych opon do bieżnikowania lub recyclingu po zakończeniu ich pierwszego życia.

Dzięki sprzedaży, której wartość w 2013 r. wyniosła 33,3 mld €, firma Continental należy do czołowych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. Oferując układy hamulcowe, urządzenia i komponenty zespołów napędowych i podwozi, zestawy wskaźników, systemy informatyczne i rozrywkowe, podzespoły elektroniczne, opony oraz elastomery techniczne, firma Continental znacząco przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa na drogach oraz chroni globalny klimat. Continental posiada również znaczące doświadczenie, jako partner w dziedzinie sieciowej komunikacji samochodowej. Firma Continental zatrudnia obecnie ponad 178 000 pracowników w 49 krajach.

Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 44 000 pracowników, Dział Opon osiągnął w 2013 roku sprzedaż ogółem w wysokości ponad 9,6 mld €. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 24 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska