Skandal z wykorzystaniem w reklamie wizerunku Grzegorza Ciechowskiego

Redakcja
Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Nowa kampania firmy wywołała falę krytyki wobec marki. Głos w sprawie zabrała córka Grzegorza Ciechowskiego. - Użycie jego wizerunku, nazwiska i renomy do reklamy to naruszenie mojego prawa do pomięci o Nim jako o artyście, a nie celebrycie, którym nigdy nie był i nie chciał być - napisała Weronika Ciechowska. Oficjalne oświadczenie pojawiło się również na stronie zespołu Republika. 2 października do sprzedaży trafi koszulka ze zdjęciem artysty, ramoneska oraz charakterystyczny dla Ciechowskiego garnitur. Kto udostępnił prawa do wizerunku muzyka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska