W tej edycji konkursu proponujemy udział w dwóch nowych kategoriach: przedsiębiorstwa społeczne, do których należą spółdzielnie socjalne, i społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w przedsiębiorstwach - mówi Jolanta Kawecka, zastępca dyrektora Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu Urzędu Marszałkowskiego Woj. Opolskiego, który jest organizatorem konkursu „Opolska Marka”.
- Przedsiębiorstwa społeczne dlatego, że chcieliśmy dostrzec i docenić także ten sektor, a CSR jest coraz popularniejszy wśród firm i jest szansa, żeby się nim pochwalić. Dotychczas nie był on doceniany na poziomie regionu - dodaje Kawecka. - Staramy się co roku proponować nowe kategorie, żeby dać szanse na udział firmom, które dotychczas nie brały udziału w konkursie.
W tym roku „Opolskie Marki” zostaną wręczone w kwietniu po raz trzynasty, podczas gali organizowanej przez urząd marszałkowski i Opolską Izbę Gospodarczą. Feta będzie podwójna, bo OIG wręczy też swoje nagrody jakości.
Czas na zgłoszenia firmy mają do 12 lutego w kategoriach: eksport, innowacje, rewitalizacja, produkt promujący region, produkt, CSR - przedsiębiorstwo dla regionu, przedsiębiorstwo społeczne. Osobno oceniane będą firmy mikro i małe, osobno - średnie i duże.
Nową, specjalną kategorią jest „przedsiębiorstwo roku”, do której kandydatów mogą zgłosić instytucje otoczenia biznesu. Wszystkich kandydatów oceni jury.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?