ECO jak co roku bierze udział w badaniach Obserwatorium Zarządzania w Warszawie. W tym roku po raz pierwszy takiej samej weryfikacji poddały się spółki: ECO Jelenia Góra, ECO Kutno oraz ECO Malbork, wchodzące w skład grupy kapitałowej.
Organizator konkursu na podstawie wywiadów z ponad 280 klientami oraz anonimowej weryfikacji jakości obsługi klienta realizowanej przez spółki ocenił czy zasługują one na tytuł.
Wszystkie badane spółki ECO osiągnęły wysokie wyniki, przekraczające wskaźnik poziomu zadowolenia klientów wymagane do uzyskania godła, wynoszące 85 procent.
W przypadku ECO SA, dysponującej już skalą porównawczą, wyniki ostatniego badania potwierdzają utrzymujący się wysoki poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług.
- Raport z badania jest cennym materiałem do analizy, pozwalającym na szczegółową ocenę obszarów obsługi klienta i wyznaczeniem kierunków działania w zakresie wymagającym doskonalenia - ocenia Katarzyna Graboś, kierownik Biura Obsługi Klienta ECO SA.
Grupa Kapitałowa ECO, składająca się z 9 spółek, świadczy obecnie usługi dla ponad pół miliona mieszkańców w 10 województwach.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?