Sport, technologia i biznes razem jeszcze nigdy nie znaczyły tak wiele. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SPORTBIZ SUMMIT 2023

Informacja prasowa SPORTBIZ
Iga Świątek
Iga Świątek Sylwia Dabrowa / Polska Press
Skalowanie biznesu w oparciu o marketing sportowy, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna czy rosnąca rola sportu kobiecego – to tylko niektóre z zagadnień SPORTBIZ SUMMIT 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 7-8 marca odbędzie się w Warszawie.

Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

SPORTBIZ wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu

– Od prawie 20 lat SPORTBIZ wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu oraz podnosi poziom zarządzania i sponsoringu sportu w Polsce. Widzimy, że rewolucja technologiczna dosięgnęła także tego obszaru, dlatego najbliższa edycja w dużej mierze skupi się właśnie na tym. Przez 2 dni będziemy świadkami dyskusji i zderzenia opinii ekspertów ze świata sportu, technologii i inwestycji. Na scenie SPORTBIZ SUMMIT pojawią się m.in. Samin Macdonald współpracujący obecnie z FC Barceloną przy przebudowie Camp Nou, Fraser Read, który zarządza marketingiem i komunikacją w Blackburn Rovers czy Lars Haue-Pedersen, który w agencji BWC Sport pomaga miastom i krajom w pozyskiwaniu organizacji największych wydarzeń sportowych. Swoją obecność potwierdził także Timm Jaeger z Eintrachtu Frankfurt, który opowie o tym, jak dzięki technologii jego klub stał się jednym z najbardziej innowacyjnych na świecie

– opowiada Dominik Kajzerski, Dyrektor Zarządzający SportWin.

SPORTBIZ SUMMIT jak co roku jest kierowany do sportowców, przedstawicieli klubów i organizacji, największych, ale też lokalnych sponsorów sportu, samorządów, a w tej edycji szczególnie także do start-upów i firm technologicznych.

Dyskusje cenionych ekspertów

We wtorek, 7 marca, dyskusję zdominują cztery obszary: biznes, marketing, przyszłość oraz rola kobiet w sporcie. W panelach eksperci w swoich dziedzinach będą dyskutować o przyszłości marketingu sportowego, komercjalizacji sportu kobiet czy sponsoringu jako efektywnym narzędziu do realizacji celów biznesowych. Nie zabraknie firechatów dotyczących strategii komercyjnej organizacji sportowej, metodologii mierzenia efektywności sponsoringu czy wyznaczaniu trendów, a także komercjalizacji sukcesu sportowego. W środę, 8 marca, uwaga ekspertów skupi się na omówieniu czterech bloków tematycznych, którymi będą: kluby i organizacje sportowe, sponsorzy, samorząd oraz nowinki w treningu. Paneliści porozmawiają o technologicznym wsparciu w decyzjach sponsoringowych, synergii w strategii rozwoju sportu, zastanowią się, czego szukają inwestorzy w sporcie.

Podczas wydarzenia, nad którym Patronat Honorowy objął Minister Sportu i Turystyki Kamil Bortniczuk, wystąpią również kluczowe osoby w polskim biznesie sportowym - Dyrektor Biura Marketingu Sportowego i Sponsoringu PKN ORLEN Agata Pniewska, Chief Growth Officer XTB Szymon Szymański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki Radosław Piesiewicz czy też legenda polskiego MMA, Joanna Jędrzejczyk.

Nagrody Biznesu Sportowego

– Branżowe konferencje dotychczas były skupione wokół tych samych tematów i organizowane według podobnych scenariuszy. Ta obserwacja stała się dla nas punktem wyjścia do zaproponowania nowej formuły wydarzenia. Łącząc różne środowiska i ścierając ze sobą odmienne oblicza sportu, chcemy pokazać, że dziś cała branża potrzebuje nowej energii i odważnych menedżerów, którzy będą potrafili wykorzystywać synergię sportu, technologii i nowych mediów. Debaty, panele i prelekcje, które zaproponowaliśmy, to ważny krok w kierunku rozwoju branży i integracji środowiska sportowego w Polsce

– mówi Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Jednym z kluczowych punktów konferencji jest XIX Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego, najstarsze wyróżnienia w branży sportowej. O prestiżowe Statuetki DEMES w 12 kategoriach powalczą m.in. PKN ORLEN, Totalizator Sportowy, Lech Poznań, Kanał Sportowy, siatkarskie Mistrzostwa Świata mężczyzn 2022 czy Iga Świątek.

Szczegółowy plan wydarzenia oraz pakiety uczestnictwa w SPORT BIZZ SUMMIT oraz gali są dostępne na stronie https://www.sportbiz-summit.com/

Sponsorem Głównym wydarzenia jest PKN ORLEN.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sport, technologia i biznes razem jeszcze nigdy nie znaczyły tak wiele. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SPORTBIZ SUMMIT 2023 - Portal i.pl

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska