Stacja Opole-Główne będzie mieć nowe perony [wideo]

Artur  Janowski
Artur Janowski
Na peronie numer trzy już pojawiły się czerwone okładziny.
Na peronie numer trzy już pojawiły się czerwone okładziny. Arti
Trwa przebudowa peronu trzeciego na dworcu Opole Główne.

Prace powodują, że na dworzec nie można wchodzić z wiaduktu na ul. Struga - Reymonta, a cały peron został wyłączony z ruchu.

Plan zakłada, że wymieniona zostanie nawierzchnia, a wyposażenie peronu wzbogaci się o nowe ławki, kosze i gabloty informacyjne.

Istotnym efektem zmian, ułatwiającym dostęp do pociągów, będzie podwyższenie peronów.

Podobny remont czeka także perony cztery i pięć. To część dużej rewitalizacji linii kolejowej Fosowskie - Opole. Prace mają się zakończyć w tym roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

b
bachus 1

peron 4 szykuje kolej pod PENDOLINO .Było by wstyd wysiąść z takiego składu i przewróćić się na starym peronie Perony 1i 2 pamietaja budowniczych,może konserwator zabytków nie zgodził się na przebudowe

k
kika
W dniu 01.04.2014 o 13:40, czytelnik napisał:

a co z peronem 1 i 2? gdzie jest najwiekszy ruch i najwiecej przejezdnych pasażerów? zostawicie krzywy i dziurawy? 

 

No dokładnie... a za tą budką z kebabem to ubikacja na wolnym powietrzu, każdy może, a jak nie musi to może poniuchać...

Bosz... jeszcze dworca nie skończyli, grzebią się z tym a za perony, i to te zachodnie się biorą... jak zwykle od doopy strony.

o
osobowy przyspieszony

Mozna tu dodac, ze widoczny na zdjeciach peron trzeci, to peron koncowy, z ktorego przez dlugie lata odjezdzal do Warszawy Wschodniej pociag ekspresowy "OPOLANIN".

 

Wyjezdzal przed godzina piata rano i zatrzymywal sie pierwotnie tylko w Lublincu, Czestochowie (na dworcu glownym), w Piotrkowie Trybunalskim, Koluszkach (tu duzy dworzec przesiadkowy do Lodzi) i w Warszawie Centralnej. 

Pierwotnie pociag ten nie zatrzymywal sie w Radomsku i w Warszawie Zachodniej i byl to ekspres z prawdziwego zdarzenia, bo posiadal wagon restauracyjny, w ktorym czesto bylo gwarno, oraz 7-8 wagonow pierwszej i drugiej klasy.

c
czytelnik

a co z peronem 1 i 2? gdzie jest najwiekszy ruch i najwiecej przejezdnych pasażerów? zostawicie krzywy i dziurawy? 

a
andreasek

A ja myślałem , że odnowione ;)

J
Ja

Pismaku, nie nowe tylko donowione perony. Nowe byłyby, gdyby wybudowali np peron 6 i 7.

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie