Stal Nysa mistrzem I ligi!

Oliwer KubusZaktualizowano
Nysanie w efektowny sposób świętowali sukces.
Nysanie w efektowny sposób świętowali sukces. Oliwer Kubus
W decydującym piątym pojedynku nasi siatkarze pokonali Cuprum Lubin 3:0 (22, 16, 18).

Po meczu w wypełnionej po brzegi hali wybuchła euforia. Siatkarze Stali pewnie pokonali Cuprum i zasłużenie wywalczyli złote medale oraz czek na 150 tysięcy złotych.

- Pracowaliśmy na sukces cały rok, od pierwszego do ostatniego spotkania - podkreślał libero drużyny z Nysy Krzysztof Andrzejewski. - Szczerze mówiąc byłbym wściekły, gdybyśmy nie zdobyli mistrzostwa. Cuprum to bardzo dobry rywal i stworzyliśmy w finale świetne widowisko, ale trzeba pamiętać, że w rundzie zasadniczej zgromadziliśmy aż 20 punktów więcej. Całej ekipie należą się duże brawa.

Choć wynik na to nie wskazuje, nysanie w środę nie mieli łatwej przeprawy. Zwłaszcza w pierwszym secie, w którym goście objęli kilkupunktowe prowadzenie, a gospodarze odrobili straty dzięki zagrywkom Piotra Łuki.

- Zwycięstwo w inauguracyjnej to zasługa Piotrka - twierdził środkowy Stali Jarosław Pizuński. - Wyszliśmy na parkiet trochę stremowani, mając świadomość, jak ważny jest to pojedynek. Na szczęście górę wzięło nasze doświadczenie i w kolejnych odsłonach przyjezdni stracili animusz.

- Nieocenioną rolę odegrał także Maciek Kęsicki - dodawał Andrzejewski. - Znów udowodnił, że jest kompletnym siatkarzem. Nie tylko dobrze atakuje, ale również broni i wystawia sytuacyjne piłki. Taki rezerwowy to skarb.

Drugi i trzeci set miał podobny przebieg. Miejscowi na początku uzyskiwali przewagę, którą dowozili do końca. Coraz bardziej zniechęceni goście nie wytrzymywali presji i przy ogłuszającym dopingu kibiców często się mylili.

Ostatnie piłki publiczność oglądała na stojąco, a gdy triumf gospodarzy stał się faktem, "nyski kocioł" odleciał.

- Dziękujemy fanom za wsparcie - powiedział Krzysztof Andrzejewski. - Siatkarze się zmieniają, a oni trwają przy drużynie od lat. Takiej widowni mogą nam zazdrościć kluby z całej Polski.

Zawodnicy Stali, mimo że wygrali rozgrywki pierwszoligowe, nie wiedzą, w której klasie wystąpią w przyszłym roku.

- Zrobiliśmy, co do nas należało - zaznaczał Pizuński. - Czekamy na decyzję działaczy. Problemem nie do przeskoczenia wydaje się hala, lecz wierzymy w pomoc miejskich władz.

polecane: Flesz - Co piąta transakcja będzie wymagać użycia PIN-u

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 9

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

h
hmm

a nie mogą grać w hali Zaksy w Kędzierzynie? wiem, że daleko... ale lepsze to niż nic...

ktoś.

oni ku*wa nie wygrali na marne tylko wygrali dla nas, dla kibiców oraz zarządu zeby im pokazać ze potrafia wygrywać bo niikt z zarządu w nich nie wierzy.

L
Lolek

Hali nie ma nie było i nie będzie, chodź Janusz (Bułkowski) napijemy się

kibic z Nysy

Jak mnie pamięć nie zawodzi to Nysa miała budować halę 10 lat temu!!!Nysa nadaje się do grania na zadupiu PLS-u!!!

z
zenek

zaparaszam na hale do PAczkowa!!!

l
lesław

Hala - to nie wszystko.
Sponsor + pieniadze, a to gwarantuje mocniejszy skład.
Obawiam się, że żaden z tych warunków nie zostanie spełniony.
Halę można budować, tylko to trwa a jest ona juz potrzebna. Ponadto, na budowę potrzeba kilka dobrych
milionów złotych. Kto je ma?. Miasto - niestety nie ma. Bo spłaca zaciągnięte kredyty i kary.

kenon

To są jaja jak berety, żeby zdecydownie najlepszy zespół I ligi nie awansował do ekstraklasy siatkarzy tylko najbogatszy ! ! ! Może w takim razie pomysł siatkarskiej centrali rozszerzyć na pozostałe dyscypliny sportowe i mistrzem Polski w piłce nożnej ogłosić zespół który w rozgrywkach zajął 11 miejsce ale jest najbogatszy, a mistrzem wśród siatkarek zespół który co prawda spadł do niższej klasy ale ma najładniejsze zawodniczki !

G
Giermek

na władzę nie liczcie, bo władza dba głównie o siebie, a teraz siedzi w kościele, bo to przecież normalne, że święta państwowe świętuje się w kościele
hali nie ma i nie będzie
więc walka siatkarzy poszła na marne

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.