Użyta formuła „45-000” nie jest przypadkowa i nawiązuje do kodów pocztowych z Opolszczyzny. Naszym pomysłem jest prezentacja firm studentów, którym szczególnie, w obecnej sytuacji przyda się reklama – mówi pan Kamil, jeden z pomysłodawców akcji.
- Do tego też chcielibyśmy wykorzystać między innymi również wydanie akademickie Nowej Trybuny Opolskiej. Przecież do prowadzenia swoich biznesów wszyscy wykorzystujemy wiedzę zdobytą na uczelni, a teraz będzie to świetna okazja, żeby pokazać, że łączenie teorii i praktyki na WSZiA działa – dodaje.
Studenci chcą również, żeby uczelnia przynajmniej dwa razy w tygodniu, publikowała na swoim Faceboowym profilu informację o ich firmach, które prowadzą, lub w których pracują.
Powstało wiele inicjatyw wspierających lokalny biznes, a my jesteśmy jedną wielką rodziną, bo przecież wszyscy, niezależnie od specjalności, studiujemy na tej samej uczelni . Dzięki temu, że wykorzystamy chociażby profil uczelni i wszyscy zaangażujemy się w udostępnianie informacji, to z pewnością pomożemy naszym firmom i naszym pracodawcom – podsumowuje pan Kamil.
Szczegóły dotyczące całej akcji pojawią się na Facebookowym profilu WSZiA, a kontaktować można się z uczelnią właśnie poprzez wskazany profil, lub mailowo na adres: [email protected].
Cieszę się, że będziemy mogli nie tylko pomóc naszych studentom, ale zaprezentujemy firmy, które prowadzą, lub w których pracują. Pomożemy redagować posty, tworzyć grafiki, czy podpowiemy jak zrobić ciekawe zdjęcie – mówi pani Katarzyna Michura specjalistka z Biura Projektów i Promocji Uczelni, która będzie koordynować całe przedsięwzięcie.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?