Tabor Szynowy Opole wyremontuje wagony PKP Intercity

oprac. Edyta Hanszke [email protected]
Tak wygląda wagon dla niepełnosprawnych w PKP IC. Fot. PKP IC
Tak wygląda wagon dla niepełnosprawnych w PKP IC. Fot. PKP IC
Prawie 25,8 mln zł brutto zarobi opolska firma na remocie 358 wagonów należących do przewoźnika.

PKP IC wyłonił zwycięzców przetargu na naprawy rewizyjne 500 wagonów. 

Zamówienie zostanie zrealizowane przez:

  •  Tabor Szynowy Opole S.A.,
  • H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
  • oraz konsorcjum firm Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A.

W sumie przewoźnik przeznaczy na wspomniane naprawy kwotę ponad 35 mln zł brutto.

Postępowanie było podzielone na 7 zadań, w których zwyciężyły następujące firmy:

  • - zadanie nr 1; naprawy rewizyjne 258 wagonów osobowych typu 111A; zwycięzca: Tabor Szynowy Opole S.A. za kwotę 18 570 840,00 PLN brutto,
  • - zadanie nr 2; naprawy rewizyjne 10 wagonów osobowych typu 111Arow; zwycięzca: H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. za kwotę 365 878,12 PLN brutto,
  • - zadanie nr 3; naprawy rewizyjne 70 wagonów osobowych typu YB, zwycięzca: Tabor Szynowy Opole S.A. za kwotę 4 867 800,85 PLN brutto,
  • - zadanie nr 4; naprawy rewizyjne 110 wagonów osobowych typu 112A, zwycięzca: konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. za kwotę 8 588 798,66 PLN brutto,
  • - zadanie nr 5; naprawy rewizyjne 12 wagonów osobowych typu 112AtAB, zwycięzca: H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. za kwotę 439 053,60 PLN brutto,
  • - zadanie nr 6; naprawy rewizyjne 30 wagonów osobowych typu 112Az; zwycięzca: Tabor Szynowy Opole S.A. za kwotę 2 433 900,73 PLN brutto,
  • - zadanie nr 7; naprawy rewizyjne 10 wagonów osobowych typu 609Ar, zwycięzca: H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. za kwotę 365 646,44 PLN brutto.

Oferty oceniono następująco: TS Opole - 100 pkt., konsorcjum PESA Bydgoszcz - ZNTK Mińsk Maz. - 90,77 pkt., Newag - 37,5 pkt.

W każdym z powyższych zadań, termin realizacji, wynosi 24 miesiące od daty udzielenia zamówienia.

Naprawione wagony mają być wykorzystywane dla obsługi połączeń TLK.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska