Tak promuje się Opole. Zobacz nowy spot

Arti
Trzy i pół minutowa prezentacja walorów stolicy województwa kosztowała 30 tys. zł brutto. Filmik będzie kierowany do przyszłych inwestorów.

Materiał zaprezentowano wczoraj po raz pierwszy na sesji rady miasta poświęconej współpracy Opola
Docelowo spot jest jednak adresowany to potencjalnych inwestorów, a pokazywany będzie nie tylko na imprezach, czy konferencjach, ale także w telewizji. Choć w tym ostatnim przypadku zostanie przygotowana krótsza około 30 sekundowa wersja.

Urzędnicy są zadowoleni ze spotu. Twierdzą, że jest bardzo dobry i dużo lepszy niż dotychczasowe produkcje.

Czy tak jest rzeczywiście? Można ocenić samemu, oglądają filmik.

Spota reklamowego wykonała firma KoralFilm.

Kosztował ok. 30 tys. zł brutto.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska