Tańszy prąd do konta bankowe, korzystna oferta na panele fotowoltaiczne. Tym kusi klientów PGE

Oprac. Edh
Tańszy prąd do konta bankowe, korzystna oferta na panele fotowoltaiczne. Tym kusi klientów PGEZ analiz przeprowadzonych przez PGE wynika, że jednym z najbardziej pożądanych elementów atrakcyjnej oferty jest gwarancja stałej ceny energii elektrycznej.
Tańszy prąd do konta bankowe, korzystna oferta na panele fotowoltaiczne. Tym kusi klientów PGEZ analiz przeprowadzonych przez PGE wynika, że jednym z najbardziej pożądanych elementów atrakcyjnej oferty jest gwarancja stałej ceny energii elektrycznej. archiwum firmy
Produkty pakietowe to zdaniem Polskiej Grupy Energetycznej oferta, która najszybciej zdobya uznanie klientów. Z kolei z jesiennej edycji „Prąd jak prąd” skorzystało już ponad 100 tys. odbiorców.

Z analiz przeprowadzonych przez Grupę wynika, że jednym z najbardziej pożądanych elementów atrakcyjnej oferty jest gwarancja stałej ceny energii elektrycznej. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom PGE rozwija ofertę „Prąd jak prąd”, obecnie proponując jej kolejną odsłonę. Klient ma do wyboru dwa warianty różniące się okresem gwarancji ceny: do końca marca 2018 roku i do końca marca 2019 roku.

Trendem coraz wyraźniej obserwowanym na rynku energii jest także łączenie potencjału marketingowego i sprzedażowego różnych branż, którego efektem są oferty pakietowe. Potwierdzają to dane liczbowe – tylko w 2015 roku PGE sprzedała kilkadziesiąt tysięcy ofert łączonych przygotowanych wspólnie z partnerami z sektora bankowego, ubezpieczeniowego i urządzeń oświetleniowych.

Warta podkreślenia jest propozycja przygotowana wspólnie z Bankiem Ochrony Środowiska, polegająca na montażu paneli fotowoltaicznych na korzystnych warunkach finansowych.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się oszczędzanie na rachunkach za energię dzięki posiadaniu specjalnego konta w BZ WBK w ramach oferty „Energia w koncie”.

- Pozytywnie przyjęte przez rynek propozycje produktowe będą kontynuowane i rozwijane także w 2016 roku - deklaruje firma.

- Dbamy szczególnie o to, aby pion sprzedaży mógł szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dowodem naszego zaangażowania jest także historia sześcioletniego Sebusia – bez wątpienia najważniejszego klienta PGE w minionym roku  –  mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Sześciolatek z Idzbarka koło Ostródy sam zadzwonił do PGE Contact Center by poprosić o „ten prąd z reklamy”, którą zobaczył w telewizji. PGE nie tylko podarowała rodzinie chłopca prąd, ale również przygotowała szereg niespodzianek dla chłopca i jego rodziny. Film przedstawiający historię Sebusia jest dostępny na kanale PGE w serwisie YouTube i ma już prawie 400 tys. wyświetleń. Doceniają go także specjaliści z branży.

 

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska