Tata Safari - auto na miasto i do jazdy w terenie

Sławomir Draguła
Sławomir Draguła
Ewentualny sukces rynkowy hinduskiej terenówki można upatrywać w tym, że jest tańsza od japońskiej konkurencji.
Ewentualny sukces rynkowy hinduskiej terenówki można upatrywać w tym, że jest tańsza od japońskiej konkurencji. fot. Tata
Hinduską terenówkę Tata Safari można kupić z napędem na cztery koła oraz tylko na jedną oś.

Ten samochód jest dostępny z napędem na jedną oraz na dwie osie z jedną wersją silnika 2.2 DICOR o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common Rail z turbodoładowaniem i chłodnicą międzystopniową.

W sprzedaży jest jedna wersja wyposażenia dla samochodów z napędem 4x4 i 4x2, czyli ta zawierająca: wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi.

Wersja z napędem 4x4 dodatkowo posiada przekładnię rozdzielczą z elektrycznym sterowaniem mechanizmu przełączającego i elektrycznym sterownikiem.

Cena brutto wersji z napędem na cztery koła to 79 900 zł, natomiast tej na jedną oś 71 900 zł.

Czy terenowiec rodem z Indii przyjmie się na naszym rynku? Ma na to szansę. Jest tańszy od japońskiej i koreańskiej konkurencji, ale też trochę gorzej wykonany. I to może stanowić problem, bo Polacy już dawno zrozumieli, że cena przy kupnie samochodu to nie wszystko, czym się kierują.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie