Ten pick-up z napędem 4x4 i 4x2 oraz z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra dostępny jest w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE z kabiną pojedynczą lub podwójną.
Wersja DLS jako wersja bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 48 800 zł (netto 40 000 zł). Wersja DLE posiada klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne.
Z napędem 4x2 i z pojedynczą kabiną kosztuje 53 800 zł brutto, czyli 44 098 zł netto. Natomiast samochód z napędem na dwie osie z pojedynczą kabiną kosztuje brutto 64 900 zł (netto 53 197 zł).
Za wersję DLE z napędem 4x4 z podwójną kabiną trzeba zapłacić 79 000 zł brutto (netto 65 492 zł).
Wszystkie oferowane samochody objęte są gwarancją na okres 36 miesięcy lub 100 000 km, w zależności, co wystąpi pierwsze. Xenon to chyba jedyny model z koncernu TATA, który wyglądem w ogóle nie odbiega od japońskich pick-upów.
Inaczej jest we wnętrzu. Tu daje o sobie znać słaba jakość materiałów i wykończenia. Samochód nadaje się do intensywnej eksploatacji. Ma solidną ramę i mocne zawieszenie. Na pace xenona można przewieźć prawie tonę, samochód pociągnie też dwutonową przyczepę.
Osiągi
Wymiary
Długość (kabina pojedyncza): 4800 mm
Długość (kabina podwójna): 5125 mm
Szerokość: 1860 mm
Wysokość: 1765 mm
Silnik
2.2 DICOR (Euro IV)
Moc 140 KM, maksymalny moment obrotowy (Nm oraz obr./min): 320 / 1700-2700, prędkość maksymalna 160 km/h, średnie spalanie: 8,5 l/100 km.