MKTG SR - pasek na kartach artykułów

TATA Xenon - stworzony do cięzkiej pracy

Sławomir Draguła
Na pace xenon może przewieźć prawie tonę, pociągnie też dwutonową przyczepę.
Na pace xenon może przewieźć prawie tonę, pociągnie też dwutonową przyczepę. fot. Tata
To chyba jedyny model z koncernu TATA, który wyglądem w ogóle nie odbiega od japońskiej konkurencji.

Ten pick-up z napędem 4x4 i 4x2 oraz z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra dostępny jest w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE z kabiną pojedynczą lub podwójną.

Wersja DLS jako wersja bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 48 800 zł (netto 40 000 zł). Wersja DLE posiada klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne.

Z napędem 4x2 i z pojedynczą kabiną kosztuje 53 800 zł brutto, czyli 44 098 zł netto. Natomiast samochód z napędem na dwie osie z pojedynczą kabiną kosztuje brutto 64 900 zł (netto 53 197 zł).

Za wersję DLE z napędem 4x4 z podwójną kabiną trzeba zapłacić 79 000 zł brutto (netto 65 492 zł).
Wszystkie oferowane samochody objęte są gwarancją na okres 36 miesięcy lub 100 000 km, w zależności, co wystąpi pierwsze. Xenon to chyba jedyny model z koncernu TATA, który wyglądem w ogóle nie odbiega od japońskich pick-upów.

Inaczej jest we wnętrzu. Tu daje o sobie znać słaba jakość materiałów i wykończenia. Samochód nadaje się do intensywnej eksploatacji. Ma solidną ramę i mocne zawieszenie. Na pace xenona można przewieźć prawie tonę, samochód pociągnie też dwutonową przyczepę.

Osiągi

Wymiary
Długość (kabina pojedyncza): 4800 mm
Długość (kabina podwójna): 5125 mm
Szerokość: 1860 mm
Wysokość: 1765 mm
Silnik
2.2 DICOR (Euro IV)
Moc 140 KM, maksymalny moment obrotowy (Nm oraz obr./min): 320 / 1700-2700, prędkość maksymalna 160 km/h, średnie spalanie: 8,5 l/100 km.

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska