Tatuaż nie jest tabu. To dzieła sztuki, a nie proste rysunki

Czytaj dalej
Fot. Natalia Popczyk
Piotr Guzik

Tatuaż nie jest tabu. To dzieła sztuki, a nie proste rysunki

Piotr Guzik

Kiedyś na konwencie tatuatorskim prawdopodobne było, że przyjedzie na niego ekipa zakapiorów, którzy się spiją i zrobią bałagan. Ale te czasy już się skończyły. Na imprezy przychodzą całe rodziny, bo młodzi, którzy kiedyś zrobili sobie tatuaż, są już dorośli i mają dzieci. Tak było podczas II Tattoo Expo w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu.

Wchodząc w miniony weekend do CWK, można było chwilami pomyśleć, że zostało ono opanowane przez chmarę owadów. Ale był to tylko dźwięk dziesiątek maszynek tatuatorskich podczas pracy. Na imprezie pojawiło się ponad 170 wystawców z Polski i z zagranicy.

- Pierwszą dziarę zrobiłem sobie jakieś 10 lat temu.

Skąd Tattoo Expo w Opolu? - Na co dzień jestem grafikiem i prowadzę agencję reklamową - wyjaśnia Gabruk. - Mój wspólnik Michał Przybyła jest właścicielem kilku salonów tatuażu za granicą. Obaj jesteśmy z Brzegu, znamy się od najmłodszych lat. Uznaliśmy, że łącząc nasze potencjały, możemy stworzyć fajną imprezę.

Pozostało jeszcze 76% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Piotr Guzik

Opolanin z urodzenia. Stara się, by mieszkańcy byli na bieżąco z tym, jak zmienia się Opole. Za pomocą zdjęć i filmów dokumentuje jego metamorfozy, które w codziennym zabieganiu mogą umykać. Zagląda tam, gdzie nie każdy może bądź chce wejść - na place budowy i do niszczejących konstrukcji. Opisuje działania i plany władz, jak i reakcje mieszkańców na ich poczynania. Śledzi działalność lokalnych polityków i pisze o tym, o czym niekoniecznie chcą mówić otwarcie, a co pozwala lepiej zrozumieć otaczającą rzeczywistość.

Pro Media Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Pro Media Sp. z o.o.