Te samochody mają 10-11 lat i są najmniej awaryjne w swojej klasie. Pomimo swojego wieku trzymają się dobrze. Oto nowy raport TUV 2022

mf
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. Zobaczcie, które auta 10 letnie psują się najrzadziej.SZCZEGÓŁY >>>TUTAJ
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. Zobaczcie, które auta 10 letnie psują się najrzadziej.SZCZEGÓŁY >>>TUTAJ
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. TÜV to niemieckie Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej, które kontroluje i certyfikuje systemy techniczne m.in. pojazdów. Oto szczegóły!

Zobacz wideo: Tak budują linię tramwajową na Jar

Raport TÜV powstaje na podstawie danych zebranych podczas okresowych przeglądów technicznych samochodów osobowych w stacjach kontroli pojazdów na terenie Niemiec. Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego ma największy udział w takich przeglądach. Dlatego ich raporty są tak cenne dla osób, które chcą kupić samochód. Twórcy raportu biorą jednak pod uwagę tylko te modele, które przyjechały do stacji kontroli pojazdów w liczbie powyżej 10 tysięcy egzemplarzy. Dlatego nie wszystkie modele samochodów w nim się znajdują.

SZCZEGÓŁOWE MODELE SPRAWDZISZTUTAJ

Podczas badania technicznego aut sprawdza się sprawność hamulców, amortyzatorów, oświetlenia, podwozia, ogumienia, układu wydechowego, zwracając jednocześnie uwagę na zaawansowanie procesów korozyjnych w elementach ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Istotne jest, że każde badanie przebiega tak samo i obejmuje ten sam zestaw czynności kontrolnych. W ten sposób można obiektywnie i w pełni porównywalnie z innymi ocenić każdy samochód opuszczający stanowisko diagnostyczne. Do statystyki pobiera się jedynie dane o istotnych usterkach a końcowy wynik określa się procentowym udziałem aut z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie zbadanych egzemplarzy danego modelu.

Zobaczcie, jak wygląda zestawienie awaryjności dotyczące samochodów 10-11 letnich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Makita

Makita DTD153Z

1 409,99 zł405,00 zł-71%
miejsce #2

Milwaukee

Milwaukee M12 BDD-201C 4933479439

795,93 zł403,55 zł-49%
miejsce #3

Meec

Meec Tools 12 V LiIon 0,8 Ah

136,99 zł79,99 zł-42%
miejsce #4

Bosch

Bosch IXO 5 Full 06039A8022

492,20 zł294,00 zł-40%
miejsce #5

DeWalt

Dewalt DCD778S2T

989,67 zł718,00 zł-27%
miejsce #6

Parkside

Parkside 748981622

319,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Te samochody mają 10-11 lat i są najmniej awaryjne w swojej klasie. Pomimo swojego wieku trzymają się dobrze. Oto nowy raport TUV 2022 - Nowości Dziennik Toruński

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Czasem można trafić dobrze a czasem źle nawet z konkretnym autem. Ja na szczęście jakoś sobie radzę, choć też jeżdżę używkami ale wychodzę z założenia, że podstawa to dobry warsztat który ogarnie mia auto w razie w. Taki sensowny można znaleźć na motointegratorze, jest z czego wybierać
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie