To on napadł na bank na Cieszyńskiej w Opolu

fot. policja
fot. Policja
Opolska policja prosi o kontakt osoby, które mogłyby się przyczynić do ujęcia sprawcy napadu na bank spółdzielczy na osiedlu Malinka.

29 grudnia około 16.40 mężczyzna ubrany w brązową kurtkę, w kominiarce zasłaniającej twarz, wszedł do placówki przy Cieszyńskiej i zażądał wydania pieniędzy.

W banku były wtedy dwie pracownice. Jedna z kasjerek odmówiła wydania pieniędzy napastnikowi i zablokowała drzwi wejściowe do pomieszczenia kasowego.

Mężczyzna próbował wybić szybę w okienku kasy. Nie udało mu się to.

Zabrał pieniądze, które były w zasięgu jego ręki. Gdy opuścił bank, pracownice niezwłocznie zawiadomiły o zdarzeniu policję.

Na miejscu zdarzenia zabezpieczono ślady przestępstwa. Został wykorzystany także przewodnik z psem tropiącym. Do dzisiaj nie udało się jednak zatrzymać napastnika.

Policja zabezpieczyła taśmę z monitoringu, na której wyraźnie widać postać napastnika.

- To zdjęcie z pozoru niewyraźne może być źródłem wielu interesujących nas informacji - wyjaśnia st. asp. Sławomir Szorc z sekcji dochodzeniowo-śledczej Komendy Miejskiej Policji w Opolu. - Poddamy je obróbce cyfrowej polepszającej jakość. Zastosujemy też inne specjalistyczne oprogramowanie, które pozwoli nam uzyskać wiele niewidocznych na pierwszy rzut oka szczegółów.
Osoby, które rozpoznały mężczyznę na zdjęciach lub w czasie zdarzenia przebywały w pobliżu ulicy Cieszyńskiej i zauważyły coś podejrzanego (np. dziwnie zachowującego się mężczyznę) proszone są o kontakt osobisty bądź telefoniczny z policją w Opolu - tel. 077 422 25 64.

Policja zapewnia całkowitą anonimowość.

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
ppp
W dniu 02.01.2009 o 12:40, tomekw napisał:

Na współrzędne mapy google'a - a tym samym jej dokładność - nie mamy niestety wpływu A co do fotki napastnika - stawiam wódkę temu, kto go rozpozna



marek sz.
>>>
k
kubis

Don Korleone we własnej osobie!!!!!!

zgarnął kase..dał buziaka kasjerce zapewne,złamał jej serce! i zwiał!

Pozdro dla Ciebie..gdzie kolwiek jestes:)

M
Miech

to moj onkel z Monachium tak tak to on i sie nie podzielil poznaje po czapce ha

k
kubis

Bily Kid!!!!! jest nieuchwytny! napada na banki..częsc kasy daje biednym....

normalny Robin Hood:)

Pozdro wariacie

S
SUGA3

kumple poznaja go po ciuchach...

pytanie czy ktorys doniesie na 'opolskiego Billy'ego The Kida'

N
Namysłowianin22

hehehehhe

nawet mu się niedziwie temu gosciowi!

nie ma pracy..kasa potrzebna i sie napada na banki..od tego są!

hahahha

Pozdro wariacie dla Ciebie!

t
tomekw
W dniu 02.01.2009 o 11:54, ~ktos~ napisał:

No jesteście fantastyczni... od razu go rozpoznałem :/ i na pewno wszyscy w Opolu juz wiedzą kto to jest :/ jesteście żałośni... poza tym nauczcie sie dokładnie topografii Opola, bo za każdym razem jak pokazujecie jakąś lokalizację na mapie Opola to jest ona bardzo daleka od rzeczywistości :/



Na współrzędne mapy google'a - a tym samym jej dokładność - nie mamy niestety wpływu

A co do fotki napastnika - stawiam wódkę temu, kto go rozpozna
G
Gość

no naturalnie ze kazdy rozpoznal napastnika ... zdjecie bylo przeciez super ... az trudno nie rozpoznac

a
aaa

jakbys wiedzial to policja pewnie tez bo widac ze jestes spoleczniakiem

~ktos~

No jesteście fantastyczni... od razu go rozpoznałem :/ i na pewno wszyscy w Opolu juz wiedzą kto to jest :/ jesteście żałośni... poza tym nauczcie sie dokładnie topografii Opola, bo za każdym razem jak pokazujecie jakąś lokalizację na mapie Opola to jest ona bardzo daleka od rzeczywistości :/

Dodaj ogłoszenie