To oni wygrali casting Turawa Park! Opolanie na billboardach, plakatach i w mediach społecznościowych. Promują centrum handlowe

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Wideo
od 16 lat
Dziesięcioro mieszkańców Opolszczyzny zostało wybranych w castingu organizowanym przez Turawa Park. Promują podopolskie centrum handlowe.

Jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa SARS CoV-2, pod koniec lutego, Centrum Handlowe Turawa Park zaprosiło mieszkańców województwa do udziału w castingu do sesji zdjęciowej.

Zgłosiło się do niego 250 osób, a organizatorzy wybrali 10 laureatów, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej i już pojawiają się w materiałach promocyjnych przygotowywanych przez to opolskie centrum. Przyznano też dodatkową nagrodę pozaregulaminową.

Kluczem do wyboru - jak podają organizatorzy - była pochwała różnorodności, autentyczności i naturalności, a także budowanie poczucia wspólnoty ponad różnicami. Dlatego skupiliśmy się na poszukiwaniu ciekawych, otwartych na nowe wyzwania osób, które są naturalne i po prostu lubią być sobą.

W castingu udział mogli wziąć wszyscy niezależnie od płci, wieku, doświadczenia i predyspozycji. Na zdjęciach próbnych zjawili się zarówno seniorzy, nastolatkowie jak i rodzice z dziećmi.

- Bardzo liczyliśmy na zainteresowanie akcją, ale to faktyczne przerosło nasze oczekiwania. Ponad ćwierć tysiąca zgłoszeń, utwierdziło nas w przekonaniu, że ludzie łakną pozytywnych przekazów, potwierdzenia, iż niezależnie od wieku, swoich możliwości, a także ograniczeń mogą czuć się dobrze z tym jacy są i kim są - komentuje Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor CH Turawa Park.

- Chcieliśmy pokazać, że najpiękniejsza i najciekawsza jest właśnie różnorodność, a na wygląd fizyczny składają się nie tylko cechy zewnętrze, ale przede wszystkim osobowość. Wszyscy uczestnicy castingu byli fantastyczni, pełni entuzjazmu i dobrych emocji. Wybór dziesięciu osób był niezwykle trudny - dodała.

10 wybranych osób przeszło metamorfozy i wzięło udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. A byli to:

  • Nataniel (2 lata),
  • Basia (lat 9), uczennica, kocha taniec, muzykę, sport i modę
  • Mateusz (lat 10), uczeń, ma 11 lat, interesuje się sportem, głównie piłką nożną i bieganiem, lubi też morsowanie
  • Patrycja (lat 14), uczennica, mieszka w Opolu, uczy się w PSP 15 Opole. Interesuje się muzyką i sztukami walki, przede wszystkim karate.
  • Borys (lat 21), pracuje w salonie fryzjerskim, mieszka w Namysłowie, interesuje się modą i najnowszymi trendami.
  • Norbert (lat 79), emeryt, rzeźbiarz i muzyk ludowy, mieszka w Opolu, interesuje się kulturą i sztuką regionalną. Rzeźbi, gra na wielu instrumentach m.in.: klarnecie, harmonii i akordeonie. Poza tym działa w Stowarzyszenie Twórców Ludowych i ma niezwykłą umiejętność opowiadania historii
  • Jolanta (lat 68), emerytka, mieszka w Opolu, lubi muzykę i taniec, w castingu wzięła udział z "ciekawości i chęci przeżycia przygody"
  • Natalia (lat 33), pracuje w salonie kosmetycznym
  • Katarzyna (lat 29), interesuje się sztuką, lubi muzykę. Na co dzień tworzy wyjątkową ceramikę.
  • Tomasz (lat 39), kierowca, mieszka w Opolu, lubi wędkować i spędzać czas na świeżym powietrzu

Wyróżnienie i dodatkowa nagroda pozaregulaminowa trafiła do Laury (lat 16). Nastolatka mieszka w Opolu, uczy się w szkole plastycznej, kocha malować, interesuje się modelingiem.

Zdjęcia wykonała Monika Jelińska - fotografka specjalizująca się w realizacjach modowych, o stylizację zadbała Marcela Stańczyk, za produkcję odpowiadała agencja komunikacji marketingowej Open Minded Group.

Uczestnicy sesji otrzymali pakiet nagród w postaci: bonu na zakupy w sklepach na terenie Centrum Handlowego Turawa Park oraz nagród rzeczowych ufundowanych przez partnerów wydarzenia: Carrefour, Calypso Fitness Club, Sephora oraz Reporter Young.

- „Był to dla mnie wyjątkowy, pełen emocji dzień, który dał mi wiarę we własne możliwości” - skomentowała 29-letnia Kasia, jedna z bohaterek sesji, która na casting trafiła poprzez Stowarzyszenie Triso.

Rezultaty pracy zwycięzców castingu z fotografem można zobaczyć na materiałach przygotowywanych przez centrum (m.in. billboardach i plakatach oraz na profilu FB), promowanych pod hasłem: Turawa Park Każdy Dzień Dobry! Powstaje też nowy serwis www.turawa-park.com i blog ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny.

- Takich przekazów wszystkim nam teraz bardzo potrzeba. Efektem wspólnej pracy to coś więcej niż tylko fotografie. Przedstawiamy prawdziwe, fascynujące, a jednocześnie tak bliskie i zwyczajne historie naszych bohaterów. Dla nas każdy, kto odwiedza centrum warty jest zainteresowania i bliższego poznania. Każdy też może być źródłem inspiracji, zarówno dla nas i naszej działalności, jak i dla innych członków społeczności, którą chcemy dalej rozwijać - podsumowuje dyrektor CH Turawa Park.

- Przeprowadzona akcja to kolejny krok Centrum Handlowego Turawa Park, do tego, by dla swoich Klientów być miejscem wyjątkowym, obfitującym w atrakcje i niespodzianki – dla wszystkich, każdego dnia. „Mamy nadzieję, że już wkrótce będzie to ponownie możliwe! Tymczasem realizujemy kolejny wspólny projekt - kampanię społeczną Zachowaj zdrowy dystans, której celem jest przypomnienie o istocie pozytywnego myślenia - dodaje Agnieszka Pyzanowicz-Francke.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska