reklama

To Orange płaci za zmianę brandu Telekomunikacji Polskiej

Edyta HanszkeZaktualizowano 
Opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1, 6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tą marką.
Opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1, 6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tą marką. scx.hu
Co rebranding oznacza dla pracowników Telekomunikacji Polskiej. Jaki był powód zmiany nazwy? Co się zmieni w organizacji firmy? Czy będą zwolnienia pracowników?

16 kwietnia br. Telekomunikacja Polska zaczęła posługiwać się logo Orange. Nazwa handlowa firmy pozostała bez zmiany, ale dostawca usług i produktów telekomunikacyjnych chce być teraz kojarzony ze znanym logo.

- Naszą decyzję poprzedziły liczne analizy i badania - tłumaczy Piotr Muszyński, członek zarządu Telekomunikacji Polskiej. - Choć Marka TP ma także dużą wartość, cyklicznie przeprowadzane badania dowodzą, że marka Orange charakteryzuje się silniejszą percepcją. Dodatkowe analizy dotyczące potencjału marki Orange w przypadku Klientów TP potwierdziły jej pozytywny wpływ na chęć zakupu i rekomendacji. Ponadto utrzymywanie i promowanie dwóch marek jest nieefektywne i kosztowne. Dlatego wybieramy Orange!

Zobacz: Inne firmy wykorzystują zmianę wprowadzoną przez TP

Moment rebrandingu nie był przypadkowy. - Pierwszy raz rozpatrywaliśmy tę możliwość już w 2008 roku. Teraz jesteśmy gotowi na taką zmianę. Nie bez znaczenia jest też EURO 2012, które daje nam jako sponsorowi niepowtarzalną okazję do promowania marki Orange - kontynuuje Piotr Muszyński.

Zmiana marki to kolejny krok w procesie integracji Grupy Orange – marką Orange posługuje się PTK Centertel, Fundacja Orange i Orange Customer Service, a teraz także TP. Piotr Muszyński podkreśla, że ta marka reprezentuje również wartości, którymi od dawna firma kieruje się w jej kulturze organizacyjnej.

- Zmiana marki zapewni też odświeżenie wizerunku spółki. Marka Orange kojarzona jest jako bardziej przyjazna, nowoczesna i godna zaufania. Dzięki rebrandingowi TP będzie także miała dostęp do większej ilości innowacyjnych rozwiązań z Grupy FT, co przełoży się na konkretne korzyści dla klientów - kontynuuje członek zarządu TP.

Zobacz: "Telekomunikacja Dzień Dobry" to inna firma

Czy decyzja o rebrandingu wiąże się z redukcją zatrudnienia? - Informacja o odejściach dobrowolnych naszych pracowników była uzgodniona ze związkami zawodowymi i wcześniej komunikowana już w styczniu 2012 roku - odpowiada przedstawiciel TP.

Opłata licencyjna za korzystanie przez TP ze znaku towarowego Orange będzie wynosić 1, 6% przychodów osiągniętych ze sprzedaży usług i produktów oznaczonych tą marką. Firma nie ujawnia szczegółów dotyczących kosztów. Natomiast, zgodnie z umową z 24 lipca 2008 r. i aneksami do niej, Orange Brand Services Limited pokryje 100% kosztów związanych ze zmianą marki.

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

a
andrzej

nic glupszego TP nie moglo wymyslec

P
Probe OutpostTwentyFour

aaaaa

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3