Twoje wakacje przypominały koszmar? Nie zwlekaj z reklamacją

Mirela Mazurkiewicz
Mirela Mazurkiewicz

Wideo

Marek Trejda, miejski rzecznik praw konsumentów w Opolu, radzi co zrobić, aby wywalczyć rekompensatę za zmarnowany wyjazd.

Kilka dni temu zmieniły się przepisy dotyczące usług turystycznych. Teraz podróżni mają aż 3 lata na to, żeby reklamować nieudaną - ich zdaniem - wycieczkę. To spora zmiana, bo do tej pory mieliśmy na to tylko 30 dni.

- Mimo wszystko radzę, aby nie zwlekać i swoje zastrzeżenia zgłaszać jak najszybciej, najlepiej jeszcze w trakcie trwania wyjazdu - podpowiada Marek Trejda, miejski rzecznik praw konsumentów w Opolu. - Na szczęście konsumenci są coraz bardziej świadomi, dlatego wiedzą, że zadbanie o mocne dowody bardzo pomaga w dochodzeniu roszczeń. Warunki pobytu, jeśli to ich dotyczą nasze zastrzeżenia, warto udokumentować na zdjęciach.

Zanim kupimy wycieczkę należy dokładnie przeczytać umowę, w której powinno być określone, czego możemy spodziewać się na miejscu. Jeśli widok za oknem znacznie odbiega od tego, który przywitał nas w hotelu, również mamy podstawy, aby reklamować wyjazd i domagać się rekompensaty.

Plaża to taka duża piaskownica, w której wielu dorosłych zapomina o podstawach dobrego wychowania. Jak zachować się na plaży? Co jest najbardziej irytujące w zachowaniu innych ludzi na plaży? Zobaczcie najbardziej wkurzające zachowania na plaży Przesuń w prawo na kolejne zdjęcie>>>

TOP 11 najbardziej wkurzających zachowań na plaży. Doprowadz...

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie