Uczniowie Ekonomika stworzyli agencję reklamową i tworzą kampanię dla szkoły

Redakcja
Uczniowie klasy 3G - technik reklamy stworzyli agencję reklamową Highlights i pracują nad nową kampanią dla szkoły. Zdjęcia do spotu w nowej kampanii reklamowej Zespołu Szkół Ekonomicznych zrealizowano w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu.
Uczniowie klasy 3G - technik reklamy stworzyli agencję reklamową Highlights i pracują nad nową kampanią dla szkoły. Zdjęcia do spotu w nowej kampanii reklamowej Zespołu Szkół Ekonomicznych zrealizowano w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu. Piotr Wójcik/Ekonomik
Uczniowie klasy 3G - technik reklamy stworzyli agencję reklamową Highlights i pracują nad nową kampanią dla szkoły. Zdjęcia do spotu w nowej kampanii reklamowej Zespołu Szkół Ekonomicznych zrealizowano w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu.

Pomysł i kreacje tworzono na lekcjach zawodowych z planowania kampanii reklamowej - to część realizacji podstawy programowej, gdzie młodzież uczy się planować i wykonywać przekaz reklamowy w praktyce.

„Ekonomik.Opole - Sztuka Wyboru” - to hasło reklamowe, na które zdecydowali się uczniowie po licznych spotkaniach i rozmowach o przyszłości marki - szkoły. Zadania zawodowe wymagały także spotkań z dyrekcją i przeprowadzenia badań we wszystkich klasach w Ekonomiku.

Dyrektor szkolnej agencji - Julia Cavour przekonuje, że Ekonomik (technikum) znaczy więcej. W tej szkole można rozwijać indywidualne talenty w wielu dziedzinach. Każdy ma szansę zaistnieć, zrobić coś kreatywnego, twórczego, jeśli tylko się zaangażuje. Liderka dodaje, że sztuka stała się głównym motywem wizualnym kampanii i dlatego zdjęcia do projektu zrealizowano we współpracy z Galerią Sztuki Współczesnej w Opolu. Szkoła od wielu lat współpracuje z GSW, młodzież bierze udział w warsztatach fotograficznych z firmą Canon, chodzi na wystawy.

- Dzięki uprzejmości Joanny Filipczyk, dyrektora GSW oraz Anny Łęgowik - kierownika Działu promocji, informacji i edukacji, mogliśmy zrealizować zdjęcia do nowego spotu promocyjnego szkoły w twórczej przestrzeni galerii - mówi Piotr Wójcik, koordynator kampanii reklamowej.

W projekt zaangażowało się wielu uczniów i nauczycieli, a na planie filmowym współpracowali uczniowie różnych klas : technicy fotografii i multimediów, technicy reklamy, grafiki i poligrafii cyfrowej.

- Doświadczenie, które młodzi ludzie zdobywają w szkole na pewno przełoży się na ich przyszłe wybory - dodaje Wójcik. Praca kreatywna, projektowanie graficzne i wymyślanie strategii reklamowej to kompetencje, które wzbogacają ich portfolio zawodowe.

Premiera spotu już 18 marca na kanałach komunikacyjnych szkoły. Ponadto szkoła szykuje się na wirtualny Dzień Otwarty - 21 marca.

od 7 lat
Wideo

Uwaga na Instagram - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska