Urocza 4-latka z zespołem Downa gwiazdą kampanii firmy obuwniczej

Redakcja
Urocza 4-latka z zespołem Downa podbija serca internautów. Dziewczynka stała się twarzą kampanii firmy Livie & Luca. Firma obuwnicza połączyła siły z organizacją non-profit  #Changing the Face of Beauty. Ich celem jest stworzenie świata bardziej przyjaznego dla dzieci. Założycielka organizacji zwróciła uwagę na to, że w kampaniach z serii "Powrót do szkoły" nie ma niepełnosprawnych dzieci. Pełna wdzięku i rozczulająca Cora Slocum ma być dowodem na to, że piękno nie musi być przedstawione tylko w utartych kanonach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska