reklama

Violetta Porowska straci stołek za atak na prezydenta? [wideo]

archiwumZaktualizowano 
Wystąpienie Violetty Porowskiej rozłościło radnych PO, którzy pamiętają, że to dzięki nim jest wiceprzewodniczącą.
Wystąpienie Violetty Porowskiej rozłościło radnych PO, którzy pamiętają, że to dzięki nim jest wiceprzewodniczącą. Archiwum
Wśród opolskich radnych PO zawrzało, po tym jak wieprzewodnicząca rady miasta Violetta Porowska (PiS) stwierdziła, że prezydent Opola powinien odejść. Radni chcą jej odwołania ze stanowiska.

W czwartek wiceprzewodnicząca wzięła udział w konferencji prasowej, na której PiS zaapelował do prezydenta Ryszarda Zembaczyńskiego o ustąpienie. Apel miał związek z wyrokiem skazującym w sądzie w Bielsku Białej, który na razie nie jest jednak prawomocny.

- Wyrok dotyczy spraw finansowych, a przecież teraz prezydent zarządza wielomilionowym budżetem miasta. Prezydent stał się teraz niewiarygodny - oceniła Violetta Porowska, która w razie rezygnacji Ryszarda Zembaczyńskiego ma być kandydatką PiS na prezydenta.

Ale prezydent rezygnować nie zamierza. Co więcej wystąpienie Porowskiej rozłościło radnych PO, którzy pamiętają, że to dzięki nim jest wiceprzewodniczącą. Już pojawił się pomysł, aby radną odwołać z funkcji na najbliższej sesji.

- Pani Violetta wzięła udział w szczuciu opolan na prezydenta - ocenia Zbigniew Kubalańca, szef klubu Platformy Obywatelskiej w radzie miasta. - I jeśli rzeczywiście PiS miałby się tak dalej zachowywać, to nie widzimy pola do dalszej współpracy w radzie miasta. Na razie jednak trudno mówić, jak ta sytuacja potoczy się dalej. Prawdą jest jednak, że zachowanie pani radnej nas bardzo zniesmaczyło.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 19

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

P
POlszewik
Rysiek jest czysty, już się nie moge doczekać festiwalu i wręczeń "Karolinek" - bedzie jazda !!!
owszem Rysiek jest czysty ale krotko PO kapieli ..nazajutrz znowu capi od niego sluzalczoscia i apartczykowstwem w lizaniu zasranego tylka kazdej rezimowej wladzy .. slugus tani POpulista facet bez czci i honoru .. kres jego mozliwosci dawno przeminal wraz z POprzednim ustrojem .. POwinien byc jednym z eksPOnatow wykopalisk w Krasiejowie ..
h
honor

Człowiek honorowy w takiej sytuacji bierze urlop i ze spokojem czeka na apelację (zakładam że jest przekonany o swojej niewinności), problemem jest honor.

l
lolek
Wszystko jasne, o co tak naprawdę chodzi Pani Porowskiej. Wyrazy szacunku i wytrwałości w walce z przeciwnikami politycznymi Panie Prezydencie.

Bo już w walce z bezrobociem ,pozyskiwaniem nowych inwestorów i zarządzaniu miastem przez skazańca z PO efektów brak .Efekty są za to w obsadzaniu stołków swoimi kolesiami ...by żyło się lepiej wszystkim .
e
edek

Wszystko jasne, o co tak naprawdę chodzi Pani Porowskiej. Wyrazy szacunku i wytrwałości w walce z przeciwnikami politycznymi Panie Prezydencie.

s
stawski

Prezydent stał się teraz niewiarygodny - oceniła Violetta Porowska, która w razie rezygnacji Ryszarda Zembaczyńskiego ma być kandydatką PiS na prezydenta.

Chce odejści bo szykuje sie nowe nkorytko

z
z Niemodlina

Jeszcze jedna sprawa, czy gdyby Pani Porowska była z PO to też straciłaby "stołek" czy już stanowisko???

z
z Niemodlina
Od siebie to moge powiedziec tyle, ze spokojnie "prawdziwi polacy", bo wyrok nie jest prawomocny. Wiem, ze nie rozumiesz co pisze...to popros jakiegos prawnika to ci wytlumaczy kiedy wyrok jest ostateczny...I wina zostala udowodniona....

Od siebie powiem tylko,że "prawdziwi Polacy" nigdy nie padało z ust J.Kaczyńskiego co się mu przypisuje i do znudzenia powtarza, jest to wymysł pani Kolendy-Zaleskiej z TVN'u za co później przepraszała.
q
qaz
Od siebie to moge powiedziec tyle, ze spokojnie "prawdziwi polacy", bo wyrok nie jest prawomocny. Wiem, ze nie rozumiesz co pisze...to popros jakiegos prawnika to ci wytlumaczy kiedy wyrok jest ostateczny...I wina zostala udowodniona....

Gdzie jest napisane że wyrok jest prawomocny, i kto to na tym forum napisał ,jest wyrok pierwszej instancji i tyle , komentarze są do tej kwestii. Masz prawo mieć swoje zdanie jak każdy, bez inwektyw nie potrafisz prowadzić dyskusji? Pozdrawiam!
o
opolczyk

Od siebie to moge powiedziec tyle, ze spokojnie "prawdziwi polacy", bo wyrok nie jest prawomocny. Wiem, ze nie rozumiesz co pisze...to popros jakiegos prawnika to ci wytlumaczy kiedy wyrok jest ostateczny...I wina zostala udowodniona....

b
burak
Skad u sympatykow PiS i jak oni o sobie mowia katolikow, taka ostra nienawisc do PO i do prezydenta Zembaczynskiego ? To jest wyrok w pierwszej instancji, czyli stronom przysluguje prawo odwolania sie od tego wyroku. Ale te buraki z PiS juz nie umia spokojnie myslec, tylko umia napuszczac jednego na drugiego ...Jezeli chodzi o referendum to pytam sie skad PiS wezmie kandydata na prezydenta...Pani Porowska nawet nie umiala sie dostac do drugiej tury ...Jezeli chodzi o honor, to chcialem powiedziec, ze kiedys minister Lipiec z rzadu PiS bral lapowki, a byl czlonkiem Komitetu Politycznego PiS...i lapowki szly nie do jego kieszeni, tylko na potrzeby partii...

I dlatego Lipiec siedzi w więzieniu. A Sawicka i towarzysze dalej wciskają głupoty o uwiedzionej naiwnej kobiecie.Twój wpis jest przykładem nienawiści i obrażania ,ale ty tego nie zrozumiesz bo tak Cię zaprogramowali że samodzielnie nie potrafisz myśleć, powielasz stereotypy partyjne. A może coś tak od siebie szanowny zwolenniku PO.
e
esclitio

Rysiek jest czysty, już się nie moge doczekać festiwalu i wręczeń "Karolinek" - bedzie jazda !!!

z
z Niemodlina
lepszy Zembaczyński z nieprawomocnym wyrokiem niż oszołomka z PIS !!!!

Oszołom niesiołowski też tak by powiedział

Swoją drogą, opisywana sytuacja kojarzy mi się ze słynnym powiedzeniem " pan zawinił, sługę powiesili"

Wytworzyła się swoista zasłona dymna dla sprawujących władzę, gdy POjawiają się jakieś ważne wydarzenia,obnażające obecną władzę czy to na szczeblu rządowym czy trochę niżej, to od razu odwraca się uwagę widza, czytelnika innymi sprawami, podam 3 przykłady z setek które mógłbym tu wymienić.

1. Ponad 100tysięczna manifestacja w Warszawie w obronie TV TRWAM, jaki przekaz płynie w mediach?? Gest Kaczyńskiego i próby pojednania PiS z SP, nie mówi się o próbie kneblowania ostatnich polskich mediów z polskim kapitałem,o cenzurze i politycznej decyzji sprzecznej z konstytucją w której Państwo gwarantuje pluralizm.
2. Protest Solidarności tydzień temu w Warszawie, nie mówi się Polakom co rzeczywiście oznacza ta "reforma",że doszło do haniebnej sytuacji gdy marszałek Sejmu Kopacz nie wpusciła delegacji "S" na obrady Sejmu i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca i mieć nie powinna w cywilizowanym demokratycznym kraju, POjawia się mediach palikot ze swoimi chamskimi i prostackimi tekstami i wychodzi na to, że większą uwagę POświęca się na odwracaczu uwagi palikocie niż na niesłychanie ważnej dla milionów Polaków "reformie".
3. Nasze POdwórko, informacja o pani Porowskiej przykryła sprawę wyroku dla pana Zembaczyńskiego, krytyka jaką słychać i komentarze odnośnie tego wyroku kierowane są pod adresem.....PiS i pani Porowskiej
o
opolczyk

Skad u sympatykow PiS i jak oni o sobie mowia katolikow, taka ostra nienawisc do PO i do prezydenta Zembaczynskiego ? To jest wyrok w pierwszej instancji, czyli stronom przysluguje prawo odwolania sie od tego wyroku. Ale te buraki z PiS juz nie umia spokojnie myslec, tylko umia napuszczac jednego na drugiego ...Jezeli chodzi o referendum to pytam sie skad PiS wezmie kandydata na prezydenta...Pani Porowska nawet nie umiala sie dostac do drugiej tury ...Jezeli chodzi o honor, to chcialem powiedziec, ze kiedys minister Lipiec z rzadu PiS bral lapowki, a byl czlonkiem Komitetu Politycznego PiS...i lapowki szly nie do jego kieszeni, tylko na potrzeby partii...

z
złoty
lepszy Zembaczyński z nieprawomocnym wyrokiem niż oszołomka z PIS !!!!

A jak będzie prawomocny wyrok skazujący to też będzie lepszy bo jest z PO, to taki standard salonu ,biedaczek nie radził sobie w banku ale "potrafi" rządzić miastem wojewódzkim,to taki paradoks, zapewne padł ofiarą prowokacji PIS-u, został uwiedziony przez podstawioną agentkę "pisiorkę" ,a już opinia w tej sprawie "oszołomki z PIS-u to skandal! jak ona śmie się odzywać. Gratuluję opolanom wyborów. Dużo zdrowia..........!
r
rysio pysio

To co dzieje sie w Opolu wola o POmste do Trubunalu w Hadze gdzie byli i sa sadzeni tacy ludzie jak nam wszechpanujacy niezatapialny koles wspolpracujacy z kazdym rezimowym ukladem byle by tylko siedziec na najwyzszym stolku .. pani Porowska zostala usunieta ze wzgledow czysto POlitycznych .. zlodziejski okret PO juz dryfuje a nedzny kapitan wyrzuca najlepszych czlonkow zalogi a POzostawia tylko najwierniejszych ktorzy sie na niczym nie znaja wiec mu nie zagrazaja .. brawo pani Violetto .. hamulcowy musi odejsc .. tak koncza aferzysci i zlodzieje ..

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3