Program upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej, przeprowadzany przez Ministerstwo Rozwoju i Krajową Izbę Rozliczeniową rozpoczął się w kwietniu br. Właśnie trwa drugi cyklu spotkań z urzędami - w Opolu odbyło się w tym tygodniu.
Dotychczas z województwa opolskiego do programu przystąpiło 27 urzędów, a w kraju podpisano umowy z 598 urzędami, spośród 841, które się zgłosiły.
Jak podało Ministerstwo Rozwoju wcześniej płatności bezgotówkowe możliwe były w zaledwie 10 proc. urzędów.
Program zakłada wyposażenie urzędów (wojewódzkich, marszałkowskich, miast i gmin, starostw) w terminale POS i/lub usługę WebPOS Paybynet.
Dzięki temu klienci mogą w urzędach płacić kartą, a nawet smartfonem z dostępem do internetu i zainstalowaną aplikacją bankową (zależnie od tego, jaką opcję wybierze urząd).
Wygoda klientów, sprawniejsza obsługa, ale również usprawnienie prac całego urzędu, mniejsze koszty i oszczędność czasu oraz bezpieczeństwo transakcji - to argumenty, jakie mają przemawiać za wyposażeniem urzędów w terminalne.
Płacisz bezgotówkowo? Poza wygodą i bezpieczeństwem teraz skorzystasz z wielu promocji!
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?