Zmiany są wynikiem realizacji nowej strategii marketingowej Modern Premium, komunikowanej sloganem ”New Thinking. New Possibilities”. Zgodnie z jej założeniami, marka Hyundai rozwija swoje produkty, działania marketingowe, design, sprzedaż, a także otoczenie - stąd koncepcja nowoczesnego salonu, opartego na przeszklonej konstrukcji projektowanej według najwyższych standardów, który stworzy komfortowe warunki do obsługi klienta i sprzedaży samochodów - mówi prezes zarządu spółki, Paweł Rzepiela. - Ostatnie lata udowodniły, iż wzmacnianie kluczowych parametrów strategii wpłynęło na większą świadomość marki oraz przyczyniły się do wzrostu globalnej sprzedaży - dodaje.
Nowy obiekt o powierzchni ponad pół tysiąca metrów kwadratowych, oprócz powierzchni ekspozycyjnej pomieści w sobie również recepcję, stanowiska handlowe, punkt obsługi serwisowej wraz z recepcją przejazdową oraz pomieszczenia szkoleniowo-biurowe.
Generalnym wykonawcą jest spółka Baumar. Termin zakończenia prac budowlanych określono na jesień 2016 roku.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?