Napój dostępny będzie w czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym.
Nowe Frugo oparte zostało na tych samych, co przed laty recepturach. Przedstawiciele firmy FoodCare, właściciela marki, podkreślają, iż cechą wyróżniającą napój jest jego naturalność.
Zobacz: Pierwszy smoothies bar na Opolszczyźnie
- Wszystkie smaki uzyskano z soków, przecierów i koncentratów owocowych, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów – przekonują.
- To produkt naprawdę dopięty na ostatni guzik – dodaje Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare.
Frugo dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.
Dlaczego napój zniknął z rynku?
Napój wymyślono w Rzeszowie. W 1996 roku wypuściła go na rynek Alima-Gerber słynąca z soczków owocowych dla dzieci. Dzięki znakomitym reklamom (zdobyły nagrody na festiwalach) i akcji marketingowej już po roku sok dla młodzieży miał 90 procent rozpoznawalności. Udział w rynku soków wynosił 4 proc.
Zobacz: 240 tys. zł kary musi zapłacić firma Zbyszko
Potem kampanie reklamowe ustały, a napój zaczął tracić udział w rynku. W 2002 roku Alima sprzedała markę Krynicy Zdrój S.A.
Nowy właściciel - Krynica-Zdrój - niedługo potem upadła. W 2009 roku marka trafiła w ręce Aflofarm, który działając w branży farmaceutycznej, postanowił ją sprzedać. Wcześniej konieczne jednak było załatwienie spraw formalnoprawnych. Kiedy je zamknięto, Frugo zostało wystawione na sprzedaż, a teraz wraca na sklepowe półki dzięki nowemu właścicielowi FoodCare.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?