W Wyższej Szkole Bankowej w Opolu jest nowy rzecznik praw studenta

Materiały uczelni
Każdą sprawę rozpatruję indywidualnie i za każdym razem gwarantuję pełną anonimowość - zapewnia Inez Pomorska-Jarząb.
Każdą sprawę rozpatruję indywidualnie i za każdym razem gwarantuję pełną anonimowość - zapewnia Inez Pomorska-Jarząb. fot. mat. uczelni
Rozmowa z Inez Pomorską-Jarząb, nową rzecznik praw studenta w Wyższej Szkole Bankowej w Opolu.

Jakie ma Pani plany, jako nowa rzecznik praw studenta?
Funkcja rzecznika praw studenta istnieje w Wyższej Szkole Bankowej od lat, jednakże do tej pory odpowiadało za nią całe Biuro Karier. Bardzo zależy mi na wyeksponowaniu tej funkcji, tak żeby studenci kojarzyli jedną osobę, do której będą mogli się zwrócić w każdym temacie. Od października planuję wdrożyć dodatkowe godziny do kontaktu ze studentami, a także skupię się na intensywnej promocji rzecznika, aby jak najwięcej studentów wiedziało, do kogo w pierwszej kolejności się zwrócić.

Studenci już Panią poznali w roli kierownika Biura Karier na WSB. Czy te funkcje będą teraz jakoś powiązane?
Pełniąc funkcję kierownika Biura Karier poznałam strukturę panującą na uczelni, jestem dyspozycyjna, a także wiem, kto w uczelni jest odpowiedzialny za dany obszar, a zatem łatwiej, szybciej i efektywniej mogę rozwiązywać problemy studentów. Chciałabym aby studenci postrzegali mnie jako partnera do rozmowy, a także wsparcie we wszystkich możliwych kwestiach.

Jakie problemy można do rzecznika zgłaszać?
Studenci mogą się zgłosić do mnie z każdym tematem. Jeśli sama nie będę znała odpowiedzi, skontaktuję się z działem lub osobą odpowiedzialną za daną kwestię, tak aby jak najszybciej odpowiedź trafiła do studenta.

A co z tymi, którzy mieliby sprawę do rzecznika, ale obawiają się, że ich zgłoszenie nie będzie anonimowe i że np. skarga na wykładowcę będzie miała przykre konsekwencje… Jak rzecznik rozwiązuje problem?
Każdą sprawę rozpatruję indywidualnie i za każdym razem gwarantuję pełną anonimowość. Przez te kilka miesięcy studenci, którzy się ze mną kontaktowali mogli mnie poznać jako osobę dyskretną, jak również skuteczną.

Jak zgłosić problem do rzecznika?
Do rzecznika można zgłosić się dzwoniąc na numer (77) 40 19 415 lub pisząc e-mail [email protected]. Zachęcam również do spotkania osobiście po uprzednim umówieniu się.

Dziękuję za rozmowę.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska