W Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji powstaje baza "Przyjazna organizacja"

Marcin Oleksiuk
Cieszę się, że znajdziemy się bazie WSZiA - mówi Monika Latek, specjalista ds. marketingu w Higma Service.
Cieszę się, że znajdziemy się bazie WSZiA - mówi Monika Latek, specjalista ds. marketingu w Higma Service. Archiwum firmy HS
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu przygotowuje dla swoich studentów bazę „Przyjazna organizacja”, w której będą oni mogli znaleźć instytucje, gdzie odbędą obowiązkowe praktyki.

W pierwszej kolejności uczelnia liczy na zgłoszenia od firm z Opolszczyzny, które chciałby przyjąć żaków. - Priorytetem dla nas jest jak zawsze połączenie teorii z praktyką. Zatem szukamy firm, które zaoferują naszym studentom nie tylko odbycie praktyk zgodnych z ich specjalnością, ale przede wszystkim takich, które poświęcą studentom swój czas - mówi dr Jadwiga Ratajczak, dziekan WSZiA. - Nie ukrywam, że będziemy też kontaktować się z przedsiębiorcami, których oceniono wysoko w ankietach, właśnie ze względu na odpowiedzialne podejście do praktykantów, a jednym z takich podmiotów jest Higma Service z Opola.

Firmy mogą zgłaszać się poprzez Facebookowy profil uczelni, telefonicznie, albo poprzez adres mailowy: [email protected].

- Cieszę się, że znajdziemy się nie tylko w bazie WSZiA, ale przede wszystkim dlatego, że osoby, które do tej pory odbywały u nas praktyki, przyznawały nam za każdym razem najwyższe oceny - mówi Monika Latek, specjalista ds. marketingu w Higma Service.

Wiedza i dobra atmosfera

- Od 1998 roku zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań i produktów z zakresu utrzymania czystości i higieny na rynku B2B. Miarą sukcesu według nas jest zadowolenie Klientów i zgrany zespół, dlatego studenci mogą liczyć nie tylko na naszą fachową wiedzę, ale też przyjazną atmosferę. Jesteśmy średnim podmiotem dlatego też przyjmujemy nie więcej niż trzech praktykantów na raz, tak aby zawsze było ktoś, kto znajdzie dla nich czas - dodaje Monika Latek

W firmie Higma Service w zależności od potrzeb można zdobywać doświadczenie w księgowości i administracji, sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce oraz marketingu.

Żadnego parzenia kawy

- Wychodzimy z założenia, że student ma zdobyć wiedzę, która przyda mu się w życiu codziennym, dlatego na pewno nie będzie cały czas stał przy kserokopiarce, czy też parzył kawy, chociaż bywa, że korzystanie z tych urządzeń też nie jest proste dla kogoś, kto ma z nimi styczność pierwszy raz. Odbywane praktyki dotykają różnych obszarów działalności firmy, chodzi o to, żeby praktyka nie była nudna i monotonna i żeby nie była koniecznością. Z nami student przekona się, jak pracuje się w zespole i jak wykonuje się zadania samodzielnie. Nie zabraknie też czasu na dobrą kawę, na firmowym tarasie - podsumowuje Latek

Wszelkie informacje o firmie można znaleźć na stronie www.higma-service.pl, albo poszukać profilu na portalu Facebook.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska