Niektórzy z nas wakacje już mają za sobą i natychmiast po powrocie zwrócili się z prośbą o interwencję do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zobacz: Wakacyjna podróż samochodem. Dobrze się ubezpiecz
Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiKu wyjaśnia, że skargi dotyczą przede wszystkim warunków wypoczynku, jak wyposażenie hotelu, czy jakości posiłków, ale zdarzają się też zastrzeżenia wobec biur podróży, które nie realizują programu wycieczek, a piloci mają zbyt małą wiedzę.
Rzeczniczka uważa, że szybka reakcja turystów na nieprawidłowości podczas wyjazdów wakacyjnych to efekt rosnącej wśród Polaków świadomości własnych praw.
Zobacz: O czym warto pamiętać wybierając się na urlop za granicę?
UOKiK przypomina, że nie jest instytucją rozpatrującą reklamacje, więc wszelkie uchybienia należy zgłaszać do organizatorów wycieczek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?