Ważne przed świętami. Rzecznik konsumentów o prawach kupującego. W sklepie stacjonarnym nie zawsze możemy oddać towar bez wad

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
W sklepie stacjonarnym od dobrej woli sprzedawcy zależy, czy przyjmie od nas pełnowartościowy towar, który przestał nam się po zakupie podobać.
W sklepie stacjonarnym od dobrej woli sprzedawcy zależy, czy przyjmie od nas pełnowartościowy towar, który przestał nam się po zakupie podobać. pixabay.com
W sklepie stacjonarnym od dobrej woli sprzedawcy zależy, czy przyjmie od nas pełnowartościowy towar, który przestał nam się po zakupie podobać - wyjaśnia Marek Trejda, rzecznik konsumentów w Opolu.

Zakupy w sklepie stacjonarnym różnią się od tych w sklepie internetowym. W pierwszym od dobrej woli sprzedawcy zależy, czy możemy zwrócić pełnowartościowy towar. W drugim możemy to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, a sprzedawca musi nam oddać pieniądze za towar i koszt najtańszej przesyłki, jaką ma w ofercie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska