Wkrótce zamknięcie przejazdu kolejowego na drodze krajowej nr 45 w Osowcu. Będzie objazd

Piotr Guzik
Piotr Guzik
Przejazd kolejowy na drodze krajowej nr 45 pomiędzy miejscowościami Osowiec i Jełowa ma być zamknięty w dniach 16-27 marca.
Przejazd kolejowy na drodze krajowej nr 45 pomiędzy miejscowościami Osowiec i Jełowa ma być zamknięty w dniach 16-27 marca. Google Street View
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe szykuje się do modernizacji przejazdu kolejowego na drodze krajowej nr 45 pomiędzy miejscowościami Osowiec i Jełowa. Będzie się to wiązało z jego zamknięciem i koniecznością wprowadzenia objazdu.

Przejazd kolejowy na trasie nr 45 ma być zamknięty 16 marca. - Przeprowadzona będzie wymiana nawierzchni na przejeździe oraz w jego okolicy - zapowiada Tomasz Graczykowski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Opolu.

Prace na przejeździe pomiędzy miejscowościami Osowiec i Jełowa są elementem krajowego programu modernizacji takich punktów na drogach. W tym konkretnym przypadku zamknięcie planowo trwać ma do 27 marca.

Będzie się to wiązało z wprowadzeniem objazdu. Agata Andruszewska, rzecznik opolskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Opolu, wskazuje, że wyznaczono go następującymi trasami:

  • DK 45 – Opole (obwodnica)
  • DK 46 – Dobrodzień
  • DW 901 – Olesno
  • DW 494 – Bierdzany
  • DK 45

Do końca trzeciego kwartału na przejeździ pomiędzy Osowcem i Jełową pojawić ma się samoczynna sygnalizacja świetlna informująca o przejeździ pociągu oraz półrogatki.

Takie same urządzenia mają być zamontowane także na dwóch przejazdach w Opolu, na ul. Częstochowskiej oraz Tysiąclecia, gdzie kolej wymieniała nawierzchnię już wcześniej.

Różowy Most Tolerancji w Głogowie. Jaka jest jego historia?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ten tego... Przecież tam były kiedyś rogatki. Po co było je zdejmować?

Dlaczego dla osobówek nie zrobić objazdu przez Turawę, a później drogą przez las? Ups.. Zapomniałem to już droga leśna i tylko samochody Lasów Państwowych mogą nią jeździć... Zatem po co robią remont tego przejazdu, skoro niedługo LP pewnie DK45 zabiorą bo "przecież przez las idzie"?

A na koniec... Na tyle dni zamykać drogę, po której jedzie auto za autem? Powaliło kogoś?

G
Gość
1 marca, 12:41, Hanys:

Jak joł do roboty bana jezdziol

Na łokoło hajźlu ?

G
Gość
1 marca, 12:20, On:

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

1 marca, 13:00, CRP:

A jak karetka dojedzie do przejazdu to tez ma tam stac kilka minut?

Tak. MA STAĆ. Dokładnie tak, jak i reszta kierowców, nawet baranów w ciężarówkach.

G
Gość
1 marca, 22:19, Gość:

Co za głupie myślenie. Zamiast robić wiadukty nad torami, czy poszerzać pasy ruchu (bo DK45 jest wąska i niebezpieczna) to się bawią w półśrodki. Szkoda języka na Was strzępić. Brawo !!! :-(

Bo tak jest taniej. Modernizacja przejazdu, czyli wymiana nawierzchni oraz montaż sygnalizacji przejazdowej (chyba będą najnowszego typu) plany i projekty to koszt koło 1mln zł. Koszt wiaduktu to już trzeba liczyć w dziesiątkach czy setkach. Ruch na tym przejeździe jest znikomy (patrz ruch pociągów a nie na samochody). Szynobus tylko jeździ. Wszystko teraz idzie w CPK, więc wiaduktu to my nie zobaczymy. Dobrze że na to środki zostały.

G
Gość

Co za głupie myślenie. Zamiast robić wiadukty nad torami, czy poszerzać pasy ruchu (bo DK45 jest wąska i niebezpieczna) to się bawią w półśrodki. Szkoda języka na Was strzępić. Brawo !!! :-(

G
Gość
1 marca, 12:20, On:

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

1 marca, 12:33, Gość:

Glupis.

1 marca, 12:44, Gość:

Co to Glupis?

A co to do puki? Gdzie ta puka jest?

C
CRP
1 marca, 12:20, On:

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

A jak karetka dojedzie do przejazdu to tez ma tam stac kilka minut?

G
Gość

Ojro z jelowej będą źli...

G
Gość
1 marca, 12:20, On:

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

1 marca, 12:33, Gość:

Glupis.

Co to Glupis?

H
Hanys

Jak joł do roboty bana jezdziol

G
Gość
1 marca, 12:20, On:

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

Glupis.

O
On

Do puki przed przejazdem kolejowym zamiast półzapór nie będą wysuwać się na całej szerokości stalowe słupy lub chociaż kolce z asfaltu to będą wypadki. Bezmózgich za kierownicą nie brakuje...

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie