Biało-czerwone logo „Jestem z Polski” pojawiło się przy każdej półce oraz dodatkowo na opakowaniach produktów marki własnej Tesco.
Zobacz: Jeśli zakupy, to tylko w środę
Z badań przeprowadzanych wśród klientów sieci wynika, że podczas codziennych zakupów zwracają oni bardzo dużą uwagę na pochodzenie produktu oraz, że są bardziej skłonni kupować te z nich, które zostały wyprodukowane w naszym kraju.
Zobacz: W niedzielę nie zrobisz zakupów
- W większości sklepów trzeba wziąć do ręki produkt i przeczytać jego etykietę, aby dowiedzieć się czy został on wyprodukowany w Polsce. Klienci sieci Tesco wiedzieli to już przy pierwszym spojrzeniu na półkę - mówi Michał Kubajek z Tesco Polska. - Charakterystyczne biało-czerwone symbole ‘Jestem z Polski’ do końca maja pojawiały się przy każdym polskim produkcie. W przypadku marek własnych także na ich opakowaniach.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?