Wreszcie dostała sprawną pralkę

fot. Paweł Stauffer
- Dzięki nto już mam nową pralkę - mówi Wanda Piechota.
- Dzięki nto już mam nową pralkę - mówi Wanda Piechota. fot. Paweł Stauffer
Pani Wanda Piechota z Pustkowa od miesięcy czekała na wymianę pralki. Dzięki naszej pomocy ma nowy i sprawny sprzęt.

Nie wiem, jak mam wam dziękować - cieszyła się pani Wanda. - Gdybym wiedziała, że tak szybko zadziałacie, zadzwoniłabym do was miesiąc wcześniej! Bo gdyby nie nto, pewnie do dziś nie miałabym nowej pralki.

Przypomnijmy: nowa pralka państwa Piechotów działała niespełna pół roku. Kupiona w styczniu, zepsuła się już w sierpniu. Do Pustkowa przyjechał fachowiec, który orzekł, że pralka nadaje się tylko do wymiany. Niestety, autoryzowany serwis firmy Samsung w Opolu nawalił i dokumenty dotyczące feralnej pralki przesłał producentowi z kilkutygodniowym opóźnieniem.

Skontaktowaliśmy się jednak z biurem public relations Samsunga w Warszawie, które obiecało jak najszybciej zbadać sprawę. Obietnicy dotrzymało i po kilku dniach dostaliśmy informację, że pralka będzie wymieniona i dostarczona klientom jak najszybciej.
W minioną środę w sklepie Avans w Ozimku pani Wanda wybrała sobie nową. Tym razem klientka zdecydowała się na inną markę, a po dopłacie mogła nawet wybrać lepszy model.

- Teraz muszę wyprać tę górę prania, która zebrała się w domu przez kilka tygodni. Co prawda prałam też na bieżąco u mamy, ale pralka w domu to podstawa - mówiła nam wczoraj szczęśliwa pani Wanda.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska