Nie wiem, jak mam wam dziękować - cieszyła się pani Wanda. - Gdybym wiedziała, że tak szybko zadziałacie, zadzwoniłabym do was miesiąc wcześniej! Bo gdyby nie nto, pewnie do dziś nie miałabym nowej pralki.
Przypomnijmy: nowa pralka państwa Piechotów działała niespełna pół roku. Kupiona w styczniu, zepsuła się już w sierpniu. Do Pustkowa przyjechał fachowiec, który orzekł, że pralka nadaje się tylko do wymiany. Niestety, autoryzowany serwis firmy Samsung w Opolu nawalił i dokumenty dotyczące feralnej pralki przesłał producentowi z kilkutygodniowym opóźnieniem.
Skontaktowaliśmy się jednak z biurem public relations Samsunga w Warszawie, które obiecało jak najszybciej zbadać sprawę. Obietnicy dotrzymało i po kilku dniach dostaliśmy informację, że pralka będzie wymieniona i dostarczona klientom jak najszybciej.
W minioną środę w sklepie Avans w Ozimku pani Wanda wybrała sobie nową. Tym razem klientka zdecydowała się na inną markę, a po dopłacie mogła nawet wybrać lepszy model.
- Teraz muszę wyprać tę górę prania, która zebrała się w domu przez kilka tygodni. Co prawda prałam też na bieżąco u mamy, ale pralka w domu to podstawa - mówiła nam wczoraj szczęśliwa pani Wanda.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?