WSB w Opolu: Online, ale wciąż blisko spraw studentów

Materiały uczelni
Dbamy o dobrą komunikację ze studentami - mówi dr Katarzyna Mizera, dziekan WSB w Opolu.
Dbamy o dobrą komunikację ze studentami - mówi dr Katarzyna Mizera, dziekan WSB w Opolu. fot. arch. uczelni
To już kolejne spotkanie w sieci organizowane przez dziekan i wicekanclerz Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu, które odpowiadały na żywo na pytania studentów uczelni.

Pandemia wymusza nowe formy komunikacji na uczelniach. Władze WSB w Opolu po raz kolejny pokazały, że choć spotkania „na żywo” w kształceniu hybrydowym zostały mocno ograniczone, świetnie sobie radzą z dotarciem do swoich studentów.

Podczas webinaru studenci pytali między innymi o techniczne aspekty organizacji zajęć, odbiór legitymacji, prowadzących konkretne przedmioty czy tryb przyznawania stypendiów w tym roku akademickim.

- Dbamy o dobrą komunikację ze studentami, więc brak możliwości spotkań bezpośrednich nie odwiódł nas od tej zasady - mówi dr Katarzyna Mizera, dziekan WSB w Opolu. - Regularnie, od marca organizujemy webinary dla studentów, podczas których przekazujemy najważniejsze informacje i odpowiadamy na wszystkie pytania. Te spotkania są dla nas niezwykle ważne, gdyż dzięki nim nie tylko komunikujemy się ze studentami, ale także rozwiązujemy ich problemy, motywujemy i wspieramy.

Dziekan zachęcała studentów do aktywnego udziału w zajęciach online.

- Praca zdalna może być dla studentów równie wartościowa i atrakcyjna, jak praca w kontakcie bezpośrednim. Wymaga jednak zaangażowania i koncentracji. Wygodny domowy fotel i kubek ulubionej kawy podczas zajęć zdalnych może temu sprzyjać lub przeszkadzać, więc trzeba dbać o motywację - podkreśla dr Katarzyna Mizera.

Poza udzielaniem odpowiedzi na bieżące pytania, władze przypomniały o formie funkcjonowania uczelni, w tym konkretnych działów. Omawiano również możliwe scenariusze rozwoju pandemii oraz to jak uczelnia jest na nie przygotowana.

- Podkreślamy jednak, że forma zajęć, którą realizujemy w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa naszych studentów i pracowników dydaktycznych, nie oznacza, iż student nie może zawitać na uczelni - podkreśla Małgorzata Jagusch, wicekanclerz WSB. - Praktycznie 90 procent spraw studenci WSB mogą załatwić także zdalnie, poprzez naszą wewnętrzną platformę internetową, natomiast cały czas wszyscy pracownicy obsługujący naszych studentów, zarówno w dziekanacie, bibliotece, biurze karier czy dziale obsługi finansowej, w pełnym reżimie sanitarnym czekają na studentów gotowi do wszelkiej pomocy i wsparcia - podsumowuje

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska